Spomlek (SM) startuje z nową kampanią wizerunkową
Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii, a przede wszystkim spotu reklamowego Serenady, który obejrzało w serwisie YouTube ponad milion użytkowników, z początkiem września mleczarnia Spomlek (SM) postanowiła rozpocząć jesienną kampanię wizerunkową.
Działania w ramach kampanii będą prowadzone w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP 1 i TVP 2 oraz stacjach tematycznych, m.in. TVN 7, TV Puls, Eska TV, TVN Style, Polsat Café i Kuchnia+. Równolegle zostaną wykorzystane kanały internetowe, m.in. YouTube oraz platforma VOD.
– To dla nas szczególny rok, obfity w wiele działań na różnych polach. W tym roku nasza mleczarnia obchodzi 110-lat, przez ten czas udało nam się wprowadzić na rynek marki, które głęboko zakorzeniły się w świadomości naszych konsumentów, towarzysząc im każdego dnia w różnych momentach życia. Ta kampania to doskonałe zwieńczenie całego intensywnego roku związanego z naszym jubileuszem. Dzięki niej chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów, wykorzystując nowoczesne kanały dotarcia – mówi Paweł Gaca, Wiceprezes Zarządu mleczarni Spomlek (SM).
Poza Serenadą w jesiennej kampanii pojawią się również inne popularne produkty z oferty firmy, m.in. sery długodojrzewające, sprzedawane pod marką Skarby Serowara oraz nowość w portfolio firmy – Złoty Radamer, który został wprowadzony w tym roku na rynek w związku z obchodami 110-lecia mleczarni.
– W tym celu chcemy wykorzystać sponsoring popularnych programów telewizyjnych tj.: „Kuchenne Rewolucje”, „Rolnik szuka żony”, jak również nowość w ramówce TVP „Teściowe i Synowe” – dodaje Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR firmy Spomlek (SM).
Kampania potrwa od 9 września do końca listopada br. Za kreację spotów odpowiada firma Heads Advertising.