1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Czarnków (OSM)

Wielkopolski Ser Smażony i Masło Ekstra z Czarnkowa

Wielkopolski Ser Smażony oraz Masło Ekstra z Czarnkowa pojawiają się w najnowszym filmie reklamowym zrealizowanym przez mleczarnię Czarnków (OSM). Wielkopolski Ser Smażony posiada znak Chronione Oznaczenie Geograficzne, a Masło Ekstra z Czarnkowa znak Jakość Tradycja.

Kampania reklamowa prowadzona jest w zakresie wsparcia działań informacyjnych i promocyjnych ze środków UE realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym w ramach PROW 2014-2020. Kampania ma na celu promowanie produktów regionalnych wyróżnionych znakami i certyfikatami unijnymi. Wielkopolski Ser Smażony posiada Chronione Oznaczenie Geograficzne, Masło ekstra z Czarnkowa natomiast posiada oznaczenie Jakość Tradycja. Promowane produkty wyróżniają się najwyższą jakością oraz wysoką rozpoznawalnością wśród klientów. 


Osobą odpowiedzialną za przygotowanie kampanii jest Marek Wojciechowski. Kampania trwać będzie w okresie wrzesień 2017 – marzec 2019 roku.


Kampania realizowana jest poprzez: stacje TV: TVP, TVP regionalne, WTK, ASTA; wielkopolskie rozgłośnie regionalne; outdoor (bilboard, cityligt) i w internecie (fanpage facebook, dedykowana strona internetowa).


Zasięg kampanii obejmuje Wielkopolskę, woj. lubuskie, zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, dolnośląskie.
Agencja kreatywna: MK Group.