Spomlek (SM): Śniadanie prasowe z serem Salami

10 stycznia br. mleczarnia Spomlek (SM) zorganizowała śniadanie prasowe dotyczące uzyskania przez ser Salami znaku „Jakość Tradycja”. To o tym serze mówiono w kampanii reklamowej, że przy jego produkcji nie ucierpiał żaden osioł. Żartobliwa komunikacja przebiła się w świadomości konsumentów i zwróciła uwagę na ser dzięki grze słów.

Prezentacja sera Salami odbyła się w Warszawie w restauracji Bursztynowa. Wzięła w nim udział Wiceprezes Zarządu mleczarni Spomlek (SM) Agnieszka Kamela, Monika Grzeszuk i Artur Fijałkowski, oraz przedstawiciele mediów.

Spotkanie było okazją do przybliżenia etapów produkcji i walorów odżywczych sera wytwarzanego w zakładzie w Chojnicach oraz zastosowania kulinarnego. Wojciech Kaz, szef kuchni restauracji Bursztynowa poprowadził następnie warsztaty kulinarne z wykorzystaniem serów wytwarzanych przez Spomlek (SM).

Zdjęcia: copyright: forum mleczarskie