Polacy bardziej wierzą w uczciwość hipermarketów
Ponad jedna trzecia Polaków uważa, że hipermarkety są nieuczciwe wobec swoich klientów – wynika z badania PBS DGA. Cztery lata temu takiego zdania było prawie dwa razy więcej osób.
O nieuczciwości hiper- i supermarketów wobec swoich klientów jest przekonanych 8% Polaków, natomiast kolejne 30% skłania się ku takiej tezie. Tymczasem w 2006 roku takiego zdania było 60% badanych. Z drugiej strony tylko 4% respondentów zdecydowanie wierzy w uczciwość hipermarketów wobec klientów, za to kolejne 34% ankietowanych raczej popiera taką tezę.
Z kolei w uczciwość sklepów wielkopowierzchniowych wobec swoich pracowników wierzy jedynie 14% Polaków, co i tak oznacza wzrost o 5% w porównaniu z 2006 rokiem. Przeciwnego zdania – zdecydowanie albo raczej – jest 47% osób, czyli 18% mniej niż cztery lata temu.
Badanie opinii Polaków na temat uczciwości hiper- i supermarketów wobec klientów i pracowników zostało przeprowadzone przez PBS DGA we współpracy z On Board PR Ecco Network. Ankiety w dniach 14-16 maja bieżącego roku objęły reprezentatywną, losową grupę 1055 osób w wieku 15 lat i więcej
