1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Obietnice wyborcze wkraczają do sklepów

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
spot PiS
spot PiS
© twitter

W opublikowanym 6 września br spocie reklamowym na Twitterze/X, partia rządząca w toku kampanii wyborczej złożyła nową obietnicę. Ma ona mieć wpływ na działanie sieci handlowych, przynieść korzyści polskiej wsi, rolnikom, a także konsumentom. Ogłosił ją Jan Krzysztof Ardanowski, który jest nie tylko ekspertem od zagadnień polskiej wsi, ale także byłym Ministrem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Sam komunikat jest następujący...

- Ta zmiana dotyczy każdego Polaka, bo każdy z nas uwielbia z naszą zdrową, polską żywność. Dlatego wprowadzamy program "Lokalna półka". Zobowiązujemy sieci handlowe do współpracy z lokalnymi producentami żywności. Koniec z niskiej jakości warzywami i owocami. Koniec zyskiem za wszelką cenę, najważniejsza musi być jakość żywności. Zdrowie klientów, zyskają rolnicy, bo będą mieli łatwy dostęp do lokalnych rynków bez pośredników z niskimi kosztami transportu towarów. Więcej pieniędzy zostanie w ich kieszeniach, zyskają klienci, bo będą mieli lepszy dostęp do świeżych i smacznych produktów, a ich pieniądze zostaną w ich najbliższej okolicy. Na paragonach będzie można sprawdzić, z jakiego kraju pochodzi produkt dla konsumentów. To bardzo ważna informacja. Zyskają także sieci handlowe, bo zdrowie i zadowolenie klientów jest przecież najważniejsze. Taki program gwarantuje tylko Prawo i Sprawiedliwość - zakończył Jan Krzysztof Ardanowski.

 

Warte przeczytania