1. Aktualności
  2. Polska

Auchan rozszerza markę Pewni Dobrego

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© auchan

– Budowa odpowiedzialnej i wyjątkowej oferty to jeden z filarów strategii Auchan. Dynamiczny rozwój marki Pewni Dobrego i partnerskiej współpracy ze sprawdzonymi, lokalnymi dostawcami jest tego doskonałym przykładem. Nazwa marki najlepiej obrazuje to, czego konsumenci mogą spodziewać się sięgając po produkty opatrzone logo Pewni Dobrego – pewności, że będą dobre dla ich zdrowia, o świetnym smaku, wyprodukowane w poszanowaniu środowiska naturalnego i z dbałością o dobrostan zwierząt. Stale poszerzamy asortyment marki Pewni Dobrego, w przekonaniu, że jest ona odpowiedzią na nowe trendy i oczekiwania dzisiejszego konsumenta. Mamy nadzieję, że nasi klienci docenią jeszcze szerszy wybór produktów pod szyldem Pewni Dobrego, jaki przygotowaliśmy w ramach najnowszej oferty – powiedział Radosław Dac, dyrektor Produktów Auchan Retail Polska.

Jak pokazują wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Auchan przez firmę badawczą Maison&Partners z okazji 25-lecia obecności sieci na polskim rynku – marka Pewni Dobrego w pełni wpisuje się w aktualne trendy i oczekiwania konsumentów. Dla 89% respondentów w ofercie sklepu kluczowe znaczenie ma dostępność produktów wysokiej jakości, duża i urozmaicona oferta produktów ważna jest dla 87% respondentów, a dostępność produktów od sprawdzonych dostawców dla 87%.

Co więcej, dla uczestników badania istotne są relacje między sieciami handlowymi a ich dostawcami. 85% odpowiadających podkreśliło znaczenie współpracy sieci z lokalnymi dostawcami i sprzedawanie produktów pochodzących z lokalnych gospodarstw rolnych, a także traktowanie dostawców w sposób uczciwy i etyczny (87%). Około 3/4 respondentów oczekuje od sklepów, w których robią zakupy, szerokiej dostępności produktów ekologicznych (71%).

Oferta mleka Pewni Dobrego to obecnie mleko bez laktozy 2% i 3,2%, a także mleko 2%, 3,2% i 3,8%. Mleko sprzedawane jest w kartonach z naturalnego brązowego materiału, wyprodukowanego z 3 warstw (standardowo kartony do świeżych produktów mają 4 warstwy, a do mleka UHT 6 warstw w tym warstwa aluminiowa). Nakrętki białe Elo-Cap U pochodzą z surowców odnawialnych na bazie zasobów leśnych.