1. Aktualności
  2. Polska

Frąckowiak (ZPSiH): Konsumenci racjonalizują wybory, ale siła marki ugruntowuje decyzje zakupowe

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© frąckowiak (zpsih)

– Wielkopolskie Sery Smażone ze znakiem ChOG nie ucierpiały w wyniku skutków COVID-19 – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Grzegorz Marciniak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Frąckowiak (ZPSiH). – Zauważamy oczywiście zmieniające się zwyczaje zakupowe Polaków w czasie pandemii, lecz nie wpłynęły one jakoś znacząco na popyt na wysokojakościowe certyfikowane sery smażone Frąckowiak (ZPSiH). Jeszcze większego znaczenia w tej niepewnej sytuacji nabrały sprawdzony smak oraz siła marki, co z handlowego punktu widzenia powoduje chęć utrzymywania dostępności naszych produktów nawet w niewielkich, lokalnych sklepach spożywczych.

– Ani mniejsza liczba klientów w sklepach, ani też rzadsze zakupy konsumentów nie spowodowały mniejszego zainteresowania naszymi produktami. Można odnieść wrażenie, że pandemia w jakimś sensie zracjonalizowała wybory, a nawet ugruntowała preferencje konsumenta co do sprawdzonych smaków i marek. Certyfikowane ChOG Wielkopolskie Sery Smażone Frąckowiak nadal znajdują się w grupie produktów pożądanych na stołach Wielkopolan i nie tylko – dodaje Grzegorz Marciniak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Frąckowiak (ZPSiH).

Ostatnie wiadomości o firmie