Jogo (ŁSM): Twarożek Jogo realizuje ekspansję w inne regiony kraju
![](/img/news/600x400/e/f/ef838e5d-72b3-4d49-b7e9-8e284e2a70d8.jpg)
– Twarożek luksusowy ze szczypiorkiem ma niezmienny skład i opakowanie od 30 lat. Można powiedzieć, że podobnie jak produkowane przez nas lody Bambino – łączy pokolenia – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Krzysztof Jankowski, Prezes Zarządu w mleczarni Jogo (ŁSM). Krajowa migracja konsumentów wychowanych na tym wyjątkowym produkcie powoduje chęć posiadania go na sklepowej półce, a to pozwala na stałą ekspansję twarożku w inne regiony kraju, zyskując nowych sympatyków o wyrafinowanym guście i wysublimowanym smaku.
– Inne produkt, śmietana 18% to niezawodny przyjaciel w kuchni łódzkiej czy dolnośląskiej gospodyni. Niezastąpiony produkt w daniach przygotowywanych z dodatkiem śmietany na gorąco i zimno. Oprócz perfekcyjnych właściwości kulinarnych to produkt zawierający wyselekcjonowane żywe kultury bakterii probiotycznych LA-5 i BB-12, które działają w przewodzie pokarmowym człowieka wpływają na prawidłowe procesy metaboliczne, samonaprawcze i wzmacniające odporność organizmu – dodaje Krzysztof Jankowski, Prezes Zarządu w mleczarni Jogo (ŁSM).