1. Aktualności
  2. Polska

Pierwszy supermarket Intermarché Contact w Polsce

Źródło: Grupa Muszkieterów
Autor: Barbara Wiercińska

Pod koniec marca w Wałczu w województwie zachodniopomorskim otwarty został pierwszy w Polsce supermarket Intermarché pod szyldem Contact. Sklep w Wałczu zbudowany został według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów.

Nowy Intermarché liczy 700 m2 powierzchni sprzedaży dlatego, zgodnie z nowymi wytycznymi związanymi ze zmianą tożsamości wizualnej, będzie funkcjonował pod szyldem Contact.
Placówka oferuje mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Pod koniec kwietnia zostanie uruchomiona wędzarnia, dzięki czemu klienci będą mogli zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection – gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem – wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.