Hochland Polska: Millenialsi potrzebują wygodnych i szybkich rozwiązań
– Millenialsi to inaczej generacja Y, to osoby, które urodziły się w latach 1980-1997. Kierując produkty do określonej grupy, trzeba wiedzieć, że jest to grupa osób skupiona na ciągłym rozwoju i potrzebie zmian – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. – Bardzo ważna jest tu zdolność szybkiej adaptacji najnowszych technologii, która z natury rzeczy przypisana jest przedstawicielom coraz młodszych pokoleń. Millenialsi poszukują produktów smacznych, naturalnych, odżywczych, w wygodnych opakowaniach, stąd rosnąca popularność produktów bio, eco, czy organic, które posiadamy.
– Millenialsi są ciągle w biegu, więc potrzebują wygodnych i szybkich rozwiązań. Z drugiej strony oczekują, aby było to naturalne, zdrowe, prawie jak z ogródka i jednocześnie smaczne. Pogodzenie tych rzeczy jest wielkim wyzwaniem. Najbliżej tej definicji są sery białe, które są zdrowe i smaczne, jednak brakuje im wygody. Mamy też sery topione, które są wygodne, smaczne i bez konserwantów.
Obserwujemy coraz większą popularyzację zdrowego trybu życia. Przy budowaniu oferty produktowej staramy się reagować na oczekiwania rynku.
– Pod marką Almette rozpoczęliśmy kilka lat temu rewolucję, promując „czysty” wizerunek marki. Kontynuując naszą strategię poszliśmy krok dalej i nastąpiła optymalizacja receptur, po której sery żółte Hochland nie zawierają konserwantów, antybiotyków i tłuszczów roślinnych, są jednocześnie bogatym źródłem wapnia, o czym informujemy naszych konsumentów, także na opakowaniach naszych produktów. W następnym kroku wprowadziliśmy na rynek kolejną grupę wyrobów z czystą etykietą, nowe sery topione Hochland, które także są wolne od konserwantów. Hochland znakuje swoje produkty ze szczególną starannością, często wykraczając ponad obowiązujące normy i standardy – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.
– Serki Almette są lekkostrawne, nie zawierają konserwantów, zagęstników i barwników. Do rodziny puszystych serków Almette dołączyły ostatnio nowe, wyjątkowe smaki: Almette z rzodkiewkami oraz Almette ze szpinakiem i czosnkiem. To propozycja dla miłośników serków, świeżych warzyw, a zarazem lekkich i zdrowych posiłków. Nowe smaki Almette są już na półkach sklepowych. Idealnie w aktualne trendy konsumenckie wpisuje się także Nowy Hochland Kanapkowy, którego sprzedaż wystartowała w kwietniu. Optymalizacji uległy receptura i opakowanie. Nowa receptura zyskała bardzo wysokie oceny konsumentów, a pyszna i kremowa konsystencja jest wzbogacona wyrazistymi i intensywnymi składnikami. To nie wszystko, co przygotowaliśmy na ten rok, o kolejnych nowościach rynkowych będziemy informować na bieżąco – dodaje nasz rozmówca.