1. Aktualności
  2. Polska

Keith Weed nowym szefem marketingu w Unilever

Źródło: wirtualnemedia.pl
Autor: Barbara Wiercińska

Keith Weed został zatrudniony na stanowisko szefa marketingu i komunikacji w koncernie Unilever.
Weed od 1 kwietnia przejmie obowiązki dotychczasowego dyrektora marketingu Simona Clifta, który w lutym ogłosił swoją rezygnację. W przeciwieństwie do swojego poprzednika Weed będzie odpowiedzialny również za komunikację.

Clift, który pracował w Unilever od 30 lat, zajmował w firmie rozmaite stanowiska, a funkcję dyrektora marketingu - pierwszego w historii koncernu - objął w 2008 roku. Swoją rezygnację tłumaczył chęcią \"spędzenia większej ilości czasu ze swoją rodziną w Brazylii oraz poszukania innych kreatywnych możliwości\".
Weed przez ostatnie trzy lata pełnił w Unilever funkcję wiceprezesa odpowiedzialnego za marki home care, oral care i wody. Teraz będzie podlegał bezpośrednio Paulowi Polmanowi, dyrektorowi wykonawczemu koncernu.