Hochland Polska: 70% rynku serów topionych
– Sery topione to kategoria, o której trzeba konsumentowi przypominać. Obecnie sery topione powracają do walki o podniebienia. Hochland jest absolutnym liderem w tej kategorii, 70% sprzedaży serów topionych w Polsce to Hochland, który zbudował silną pozycję rynkową i zaufanie konsumentów dwiema cechami: smakiem i praktycznością – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska. Sery Hochland są wyznacznikiem standardów jakościowych i sztandarową kategorią marki Hochland, utrzymującą pozycję lidera rynkowego od lat. W kwestii smaku, bezkompromisowe pozostaje hasło reklamowe „To jest pyszne”, natomiast format produktu, jak i opakowanie oddają praktyczność.
– W produkcie ważne są receptura i opakowanie, bowiem te dwie rzeczy budują preferencje konsumenckie. Zdrowy styl życia jest dla konsumentów coraz ważniejszy! Na fali tego trendu coraz więcej osób sięga po naturalne produkty. Na te potrzeby konsumentów odpowiadają sery topione Hochland, które zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty, produkowane są tylko z najlepszych, wysokiej jakości, wyselekcjonowanych składników. Sery topione Hochland zyskały także nowy design opakowania. Nowoczesna grafika, apetyczność oraz naturalność to atuty, które budzą zainteresowanie konsumentów i zwracają uwagę w regale chłodniczym. Dodatkowo opakowania zawierają czytelną informację na temat braku zawartości konserwantów i obecności tylko wyselekcjonowanych składników oraz hasło – To jest pyszne, które zachęca do zakupu! – dodaje nasz rozmówca.
– Topowe i najczęściej kupowane smaki to śmietankowy lub na przykład szynka. Jesteśmy cały czas zaangażowani w rozwój prowadzonych na rynku kategorii, wykorzystujemy ich wysoki potencjał. Nasza ostatnia nowość Hochland „Na gorąco!” – to oferta dla konsumentów ceniących wysoką jakość i doskonały smak, poszukujących pomysłów na smaczne i wygodne w przygotowaniu ciepłe posiłki. Hochland „Na gorąco!” na półce sklepowej wyróżnia się oryginalnym kartonowym opakowaniem. Nowa linia produktów jest dostępna w najbardziej popularnych wariantach smakowych: z szynką i pieczarkami, z pomidorami i ziołami oraz z salami i chili. Prowadzone przez Hochland Polska liczne działania marketingowe i sprzedażowe wzmacniają pozycję rynkową plastrów Hochland Na Gorąco!, a sam produkt zdobywa serca i podniebienia coraz większej grupy konsumentów! Znakomity produkt i przygotowane wsparcie przyniosły sukces nowemu produktowi i dynamiczne wzrosty sprzedażowe – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.