1. Aktualności
  2. Polska

Mlekpol (SM): Sprzedaż serów topionych nie ulega zmianie

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)

– Sery topione wciąż cieszą się popularnością – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu w Mlekpol (SM). – W przeciwieństwie do serków śmietankowych, w tej kategorii konsumenci chętnie sięgają po nowe smaki . Od lat największą popularnością cieszy się serek topiony z dodatkiem łososia. Mlekpol (SM) oferuje go w serii smaki świata, pod nazwą Norweski. Konsumenci mogą także posmakować smaków Meksyku i Włoch. Niezmiennie chętnie kupowane są także smaki tradycyjne jak szynka, szczypiorek lub smak naturalny – kremowy.


– Produkcja serów topionych ma wieloletnią tradycję. Mlekpol (SM) łączy to, co dobre i sprawdzone, z nowoczesnymi trendami, zarówno jeśli chodzi o smaki, jak i opakowania. Największym zainteresowaniem cieszą się gramatury mniejsze np. 100 gramowe kubeczki, kiełbaski serka tropionego, jak i nieco większe kubki 150 gramowe – wskazuje Ewa Gromadzka.
– Mlekpol (SM) ma w swojej ofercie szeroką paletę smaków serów topionych wędzonych, od naturalnego wędzonego, po te z dodatkami smakowymi, takimi jak szynka lub zioła.
Sprzedaż serów topionych nie zmienia się. Polski konsument darzy tę kategorię pewnym sentymentem. Pory roku także nie mają wpływu na zmniejszenie zainteresowania serami topionymi. W sezonie jesienno-zimowym sery i serki wędzone najczęściej wykorzystywane są do przygotowywania pożywnych kanapek, nie tylko w domu, ale i w miejscu pracy. W sezonie wiosenno-letnim serki topione są niezastąpione podczas wycieczek, pikników, biwaków – podsumowuje Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu w Mlekpol (SM).