1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Stawiamy na konsumenta i jego potrzeby

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Konsumenci są coraz bardziej wygodni i poszukują produktów spełniających ich oczekiwania – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Firmie Hochland udało się wielokrotnie wprowadzić na rynek innowacyjne i wygodne produkty, które na stałe zagościły na stołach konsumentów. Jako lider rynkowy chcemy to kontynuować i iść właśnie w tym kierunku. Jestem pewien, że jeszcze nie raz uda się nam sztuka pozytywnego zaskakiwania konsumentów koncepcjami nowości rynkowych.


– Przez 20 lat działalności Hochland na rynku polskim zainwestował aż 500 mln zł, tworząc stabilne miejsca pracy dla blisko 1000 pracowników. Obecnie Hochland posiada trzy zakłady produkcyjne.
– Zakład w Kaźmierzu pod Poznaniem, który specjalizuje się w produkcji szerokiej oferty serów topionych w plasterkach, krążkach, bloczkach i pudełkach. Zakład w Baranowie koło Ostrołęki, gdzie – opierając się na oryginalnej francuskiej technologii – od 2000 roku produkowane są sery pleśniowe oraz zakład w Węgrowie w pobliżu Warszawy, gdzie produkowane są sery żółte, mleko i serwatka w proszku. W Węgrowie produkowany jest także pełen asortyment puszystych serów twarogowych Almette oraz Hochland Kanapkowy. To właśnie Hochland otworzył na rynku polskim nową kategorię wśród serów żółtych – innowacyjnie opakowane plasterkowane sery żółte w opakowaniu typu otwórz-zamknij, niezwykle wygodne w użyciu. Wcześniej, przed 2002 rokiem, Hochland nie produkował w Polsce serów żółtych, ale rosnąca popularność spowodowała, że do strategii firmy wpisano wprowadzenie na rynek krajowy tych właśnie serów. Teraz opakowania typu otwórz-zamknij są pewnym standardem na rynku, wcześniej były wyróżnikiem produktu – wskazuje Jacek Wyrzykiewicz.
– Rok 2014 to dla Hochland w Polsce rekordowa ilość nowości rynkowych, które mają pomóc w rozwoju całej kategorii. Jako lider brandowego sektora sera Hochland bardzo mocno stawia na konsumenta i jego potrzeby, chce by marka i oferowane produkty najtrafniej odpowiadały na wszystkie serowe potrzeby. Hochland stawia na ciągłe udoskonalanie oferty poprzez odpowiedni dobór smaków, a nowe kategorie, to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera. W styczniu 2014 roku Hochland Polska wprowadził do sprzedaży nowe sery pleśniowe pod marką Hochland. Nowe sery pleśniowe Hochland to oferta dla konsumentów poszukujących codziennej alternatywy dla innych serów w przystępnej cenie, dzięki którym odmienią swoją kanapkę. W marcu premierę rynkową miała nowa linia Almette fruit – linia serków Almette w wydaniu owocowym. Seria Almette fruit składa się z trzech smaków, które inspirują – idąc w parze: gruszka-jabłko, wiśnia-żurawina oraz jagoda-malina – dodaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.