1. Aktualności
  2. Polska

Makro Cash & Carry uruchamia szkolenia

Autor: Monika Czaplicka

Makro Cash & Carry uruchomiło w Warszawie Centrum Rozwoju Firm. To pierwsza tego typu inicjatywa koncernu Metro. Centrum Rozwoju Firm to trzy oddziały, w których prowadzone są seminaria i szkolenia dla klientów Metro.

Najważniejszą grupę stanowią detaliści, dla których przygotowano Centrum Doradztwa dla Handlu Detalicznego. W centrum odbywać się będą szkolenia detalistów z zagadnień m.in. merchandisingu, marketingu, prawa oraz obsługi klientów.
W przyszłym roku Makro planuje przeszkolić 3 tys. detalistów z całego kraju. Oferta bezpłatnego szkolenia skierowana jest do złotych i srebrnych klientów Makro.
Drugą grupę klientów stanowią firmy z branży gastronomicznej, hotelarskiej i cateringowej. Dla nich wydzielono Centrum HoReCa, gdzie można obejrzeć optymalnie urządzoną kuchnię czy urządzenia technologiczne.
Inwestycja Metro pochłonęła 12 mln zł, w przyszłym roku posłuży do przeszkolenia 8 tys. przedsiębiorców.