1. Kampanie
  2. Mlekpol (SM)

Mlekpol (SM) wszystkich: 47

Strona 1 z 3
„Na każdą okazję” – rusza nowa kampania serków śmietankowych Łaciatych

Okazje do zjedzenia serka Łaciatego są różne. Zmienia się miejsce, towarzystwo, pora, apetyt, smak. Na szczęście serków Łaciatych jest tak dużo, że zawsze znajdziesz odpowiedni wariant i konsystencję! Nowa kampania od Mlekpolu udowadnia, że serki Łaciate są dobre na każdą okazję.

pokaż
Ta sama – gęsta, naturalna i pyszna – ale w nowej odsłonie

Wraz z odświeżeniem opakowań rusza kampania marketingowa śmietany Łaciatej. Szerokim działaniom promocyjnym marki towarzyszy zapowiedź smakowitych potraw, bo Łaciata, co wiadomo od dawna, to „Śmietana na 100%”, która pozwala przygotować wyjątkowe menu i „Procentuje pysznościami”.

pokaż
„Nieźle zamieszaj w kuchni” – Śmietanka Łaciata w odświeżonej kampanii

Eksperymentuj, otwórz się na nietypowe smaki, gotuj odważnie i inspiruj innych – słowem: nieźle zamieszaj w kuchni! Mlekpol w najnowszej odsłonie kampanii śmietanek Łaciatych zachęca konsumentów do śmiałych, kulinarnych poszukiwań i dzielenia się ich efektami w sieci i w realu. 

 

pokaż
Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach

Kup mleko Łaciate i wygraj roczną wypłatę! Wystarczy zarejestrować kod z opakowania produktu, zachować dowód zakupu i czekać na najbliższe losowanie! Zwycięzcy mogą liczyć na 34 nagrody pieniężne, których pula wynosi ponad 300 tys. zł.

pokaż
Jak smakują Święta po Mazursku?

Gęsta śmietana, prawdziwe masło, świeże mleko i TEN jedyny twaróg, z którym sernik zawsze się udaje. Marka Mazurski Smak po raz kolejny zaprasza nas do przygotowywania wielkanocnych wypieków z produktami przywodzącymi na myśl tradycyjne święta. Hasłem „To się bierze z natury” zachęca konsumentów do wybrania autentycznych, polskich wyrobów mleczarskich, które gwarantują kulinarny sukces.   

 

pokaż
„Tradycyjnie od pokoleń” – produkty Rolmlecz z certyfikatem Jakość Tradycja

Tradycyjny skład, sprawdzona receptura, wieloletnie zaufanie konsumentów – oto cechy wyrobów spożywczych oznaczonych certyfikatem Jakość Tradycja. Obecnie trwa kampania informacyjno-promocyjna mleczarni Mlekpol (SM), której celem jest poszerzenie wiedzy konsumentów na temat zasad tegoż programu oraz walorów objętych nim produktów marki Rolmlecz.

pokaż
Proste Łaciate Zasady

Trwa digitalowa kampania mleka Łaciatego. Działania te są kontynuacją kampanii wizerunkowej „Łaciate Zasady”, która chwytliwymi hasłami zachęca konsumentów do życia we własnym rytmie. Tym razem marka skupia się na dotarciu do osób młodych, aktywnych i rodzin z dziećmi, pokazując, dlaczego warto pić mleko Łaciate i jak produkt ten odpowiada na ich różnorodne potrzeby. 

pokaż
Maślanka Mrągowska w nowej odsłonie kampanii łączy to, co najlepsze

Pod koniec lutego 2023 roku rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej, której myślą przewodnią jest stwierdzenie, że ten legendarny fermentowany produkt „niejedno potrafi połączyć”.

Tegoroczna kampania ma na celu ukazanie, że Maślanka Mrągowska – dosłownie i w przenośni – „niejedno potrafi połączyć”: łączy się bowiem z innymi składnikami pysznych potraw, łączy się ze zdrowiem i smakiem, a poza tym od 25 lat łączy pokolenia, które spożywają ją przy różnych okazjach.

pokaż
Nowa kampania wizerunkowa Deserów z maślanką od Mlekpolu 

Mmmm… mmmój deser z maślanką. 60% maślanki, 100% przyjemności – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa mleczarni Mlekpol (SM). Energetyczne kolory i rajskie klimaty jej kreacji graficznych podkreślają charakter doznań smakowych, jakie towarzyszą spożywaniu tych wyjątkowych produktów. Desery z maślanką to bowiem czysta przyjemność smaku – bez wyrzutów sumienia. 

pokaż
Marka Mazurski Smak zachęca do posmakowania Wielkanocy po mazursku

Od 6 marca 2023 roku marka Mazurski Smak promowana jest w nowej odsłonie kampanii pod dobrze znanym hasłem „To się bierze z natury”. Pierwszy etap działań marketingowych przypada na okres poprzedzający Wielkanoc, w którym kupujący poszukują znanych i sprawdzonych produktów, by przygotować potrawy oraz wypieki na świąteczny stół.

Komunikacja Mazurskiego Smaku, dzięki charakterystycznym akwarelowym kreacjom, sprawi, że Wielkanocy po mazursku – na łonie natury i z tradycyjnym ciastami takimi jak mazurek czy babka – posmakuje aż 5 milionów konsumentów.

pokaż
Śmietana na 100%

Kolejna odsłona kampanii mleczarni Mlekpol (SM) „Śmietana na 100%” zachęca konsumentów do kulinarnego wykorzystywania produktów z tej kategorii zarówno w domu, jak i w plenerze. Koncepcja kampanii stanowi kontynuację idei „Śmietana na 100%”, podkreślającej, że Łaciata jest w 100% naturalna, w 100% gęsta i w 100% tradycyjna. W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii, która nadal inspiruje oraz edukuje konsumentów kulinarnie, prezentując sposoby zastosowania śmietany w kuchni. 

pokaż
„Wszyscy lubią masło Łaciate” – świąteczna odsłona kampanii

Masło to produkt, którego nie może zabraknąć na liście świątecznych zakupów – a że wszyscy lubią masło Łaciate – wybór przy sklepowej półce jest tylko jeden. W najnowszej odsłonie kampanii Mlekpol (SM) inspiruje konsumentów do przygotowywania tradycyjnych, gwiazdkowych potraw i pokazuje, jak wszechstronne zastosowanie w kuchni ma masło Łaciate.

pokaż
Serki śmietankowe Łaciate w nowej, silnej kampanii prezentują to, co ważne

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie czwarty rok z rzędu realizuje kampanię serków śmietankowych Łaciatych. Produkty te są naturalne, zdrowe i pyszne, a delikatna konsystencja serków sprawi, że z ich dodatkiem nawet najprostsze danie zamieni się w królewski specjał. Kto ma w lodówce dowolny serek Łaciaty, nie musi się już martwić o doskonałe posiłki czy przekąski, i to niezależnie od okazji. W szerokiej gamie smaków, inspirowanych kuchniami świata, każdy znajdzie Łaciaty idealny dla siebie.

pokaż
Nowa kampania dipów śmietanowych Mlekpol „Razem smaczniej”

Wraz z nadejściem sezonu grillowego Mlekpol (SM) rusza z nową kampanią reklamową dipów śmietanowych typu crème fraiche. Hasło „Razem smaczniej” podkreśla wszechstronność zastosowania tych produktów w kuchni – także tej ogrodowej.

pokaż
Ruszyła loteria serków Łaciatych „Z Łaciatym wygrywasz to, co ważne w kuchni” 

W ramach nowej kampanii serków śmietankowych Łaciatych wystartowała loteria pod hasłem: „Z Łaciatym wygrywasz to, co ważne w kuchni”. Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody pieniężne oraz vouchery na zakup sprzętu AGD. 

Z początkiem maja na rynku pojawiły się nowe, loteryjne opakowania serków śmietankowych Łaciatych, jednak w grze udział będzie mógł wziąć każdy, kto zakupi dowolny wariant smakowy z tej kategorii.

pokaż
Święta po Mazursku – nowa odsłona kampanii marki Mazurski Smak

Sernik czy piernik? Ten przedświąteczny dylemat już wkrótce – w najnowszej odsłonie kampanii Mazurskiego Smaku – rozwiążą popularni twórcy kulinarni. Hasło „Święta po Mazursku” będzie towarzyszyć konsumentom przez cały okres przygotowań do Bożego Narodzenia, zachęcając ich do wyboru produktów mlecznych Mlekpolu – idealnych do domowych wypieków. 

pokaż
„Zamieniaj sery na skutery” – rusza wielka loteria serów żółtych marki Mlekpol 

Mlekpol (SM) wystartował z nową loterią serów żółtych. Na jej uczestników czekają kultowe włoskie skutery i atrakcyjne nagrody pieniężne. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić objęty loterią ser żółty marki Mlekpol w terminie od 1.06. do 31.07., zachować paragon i zarejestrować go na stronie www.naturadobregosera.pl w zakładce „Loteria”. Codziennie do wygrania jest 1000 zł, a w finale – jeden z 5 włoskich skuterów.

pokaż
Ruszyła nowa edycja kampanii mleczek Łaciatych 

Ekologiczna gra edukacyjna, akcja CSR-owa i konkurs dla najmłodszych – to główne elementy nowej edycji kampanii mleczek smakowych Łaciatych. W jej ramach mali konsumenci dowiedzą się więcej o negatywnych skutkach zaśmiecania planety i sprawią, że dzieci z domów dziecka otrzymają wyjątkowe prezenty.

Na stronie https://grajwlaciate.pl/ dostępna jest już nowa wersja zręcznościowej gry edukacyjnej, w której zwierzęta z opakowań mleczek zbierają śmieci porzucone przez ludzi. Satysfakcja z wyniku jest tym większa, że każde 50 tys. zdobytych punktów to nagroda dla wychowanków placówek opiekuńczych. 

pokaż
„Z sercem do serka” – nowa kampania marki Rolmlecz

Wraz z początkiem czerwca rusza nowa kampania wizerunkowa serków z krówką Rolmlecz, marki należącej do SM Mlekpol. Tym razem w centrum uwagi znajdą się… uczucia. A konkretnie sympatia do kultowego produktu, który od blisko 50 lat gości na polskich stołach.  

pokaż
Lato po mazursku – kolejna odsłona kampanii produktów Mazurski Smak

Wakacje na wsi to kontakt z naturą i niezapomniane smaki dzieciństwa: pysznego mleka, śmietany, twarogu czy masła. Najnowsza kampania od Mlekpolu zabiera konsumentów w sentymentalną podróż, podkreślającą naturalny charakter produktów mleczarskich marki Mazurski Smak, a lato po mazursku upłynie Polakom pod znakiem przepisów na szybkie potrawy, które można serwować na świeżym powietrzu. 

pokaż
Strona 1 z 3