1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Mlekpol (SM)

„Nieźle zamieszaj w kuchni” – Śmietanka Łaciata w odświeżonej kampanii

© mlekpol (sm)

Eksperymentuj, otwórz się na nietypowe smaki, gotuj odważnie i inspiruj innych – słowem: nieźle zamieszaj w kuchni! Mlekpol w najnowszej odsłonie kampanii śmietanek Łaciatych zachęca konsumentów do śmiałych, kulinarnych poszukiwań i dzielenia się ich efektami w sieci i w realu. 

 

Śmietanka Łaciata to prawdziwa buntowniczka – wchodzi do kuchni cała na biało – i robi zamieszanie, zamieniając zwykłą potrawę w instagramowe dzieło sztuki. 

Trwająca właśnie kampania Mlekpolu skierowana jest zarówno do konsumentów, którzy od lat używają w kuchni produktów marki Łaciate, jak i do pokolenia Z – młodych amatorów gotowania, dopiero szlifujących swoje umiejętności.  

– Z badań wynika, że ponad 70% „zetek” ogląda w mediach społecznościowych kulinarne materiały video, a homecooking to jeden z najsilniejszych trendów na TikToku. Ta grupa osób wyjątkowo ceni sobie wysoką jakość produktów i uniwersalność ich użycia, stąd nasz pomysł na dynamiczną, nowoczesną kampanię, podkreślającą aktywność współczesnych konsumentów. Bo to właśnie od nich zależy, kiedy i do czego dodadzą śmietankę Łaciatą, stawiając „kropkę nad i” w swoim wyjątkowym daniu – tłumaczy Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu Mlekpol (SM).  

Kampania obecna będzie przez cały 2024 rok w telewizji oraz w Internecie. W kreacjach kampanijnych zobaczymy głównie śmietanki Łaciate 12% oraz 18%, ale nie zabraknie także kremowych 30% i 36%. Działania obejmują billboardy sponsorskie, reklamę display oraz akcje z influencerami. Odbędą się także dwa konkursy, jeden polegający na nakręceniu najbardziej zakręconego filmiku z gotowania, z użyciem śmietanek Łaciatych, drugi na zrobieniu zdjęcia swojego autorskiego letniego dania lub deseru ze śmietanką Łaciatą UHT.

Do wygrania będą warsztaty z gotowania, fotografowania i stylizowania jedzenia oraz urządzenia i Łaciate akcesoria kuchenne.