1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Mlekpol (SM)

Proste Łaciate Zasady

© mlekpol (sm)

Trwa digitalowa kampania mleka Łaciatego. Działania te są kontynuacją kampanii wizerunkowej „Łaciate Zasady”, która chwytliwymi hasłami zachęca konsumentów do życia we własnym rytmie. Tym razem marka skupia się na dotarciu do osób młodych, aktywnych i rodzin z dziećmi, pokazując, dlaczego warto pić mleko Łaciate i jak produkt ten odpowiada na ich różnorodne potrzeby. 

Kampanię wspierają popularni influencerzy, a jej kreacje można zobaczyć m.in. w mediach społecznościowych i reklamach display. Wiosną ruszy natomiast „Łaciata loteria na prostych zasadach”, w ramach której odbędzie się aż 8 losowań atrakcyjnych nagród pieniężnych. Do wygrania będą: 2 x wypłata roczna po 100 000 zł, 8 x wypłata miesięczna po 10 000 zł oraz 24 x wypłata tygodniowa po 1000 zł. Promocja loterii obejmie: działania reklamowe w TV, kampanię digital oraz outdoor.