1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Favita niekwestionowanym liderem rynku serów sałatkowych

Źródło: Grupa Mlekovita
Autor: Janusz Górski
© grupa mlekovita

Ser Favita jest najlepiej rozpoznawaną wśród konsumentów marką w kategorii serów sałatkowo-kanapkowych. Trzy dekady jego produkcji to kolejne rekordy sprzedaży. Tradycja wyrobu sera Favita sięga 1994 r., kiedy uruchomiono produkcję sera sałatkowo-kanapkowego. Wytwarzany przez Mlekovitę od 30 lat produkt już od momentu pojawienia się na rynku zyskał ponadprzeciętną sympatię i uznanie konsumentów. 

Systematycznie wzrastająca dynamika sprzedaży i pozycja numer 1 w wyborach zakupowych mieszkańców Polski znajduje odzwierciedlenie także w badaniach rynkowych, według których ser Favita jest niekwestionowanym liderem w kategorii serów typu feta w Polsce, marką numer 1 zdecydowanie przeważającą nad konkurentami – Mlekovita zajmuje pierwsze miejsce pod względem udziałów w wartości sprzedaży tego typu produktów, a po ser Favita sięga średnio co drugi polski konsument serów typu feta. – Jestem dumny, że mogę pochwalić się kolejną naszą marką produktową jako tą najchętniej wybieraną przez polskich konsumentów. Ser Favita w swojej kategorii jest niekwestionowanym liderem – to wielka satysfakcja, że przygotowaliśmy produkt, który doskonale wpisał się w potrzeby i oczekiwania tak wielu Polaków i od lat cieszy się ich niesłabnącym zaufaniem – powiedział Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński. 

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania