1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Wypasione ze wzrastającą dynamiką sprzedaży

Źródło: Grupa Mlekovita
Autor: Janusz Górski
© grupa mlekovita

– Niezwykle satysfakcjonujący jest fakt, że nasze marki produktowe cieszą się niesłabnącym zaufaniem Polaków. To, że spośród dostępnych marek mleka najchętniej wybierają mleko Wypasione i Polskie oraz że są one dla nich numerem jeden, świadczy tylko o tym, że przyjęta strategia rozwoju marki jest skuteczna i są to najbardziej znane brandy – powiedział Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.

Marka Wypasione swoją premierę na rynku miała w 2009 r. i natychmiast zyskała uznanie konsumentów. Przez lata produkowane przez Mlekovitę Wypasione produkty odnotowują rekordy sprzedaży.

Mlekovita jest niezmiennie liderem rynku mleka w Polsce oraz czołowym jego producentem w Europie. Na krajowym rynku ponad 25% produkowanego mleka pochodzi Mlekovity (średnio co 4. mieszkaniec Polski sięga po mleko z charakterystycznym białym M na czerwonym tle). Wzrastająca dynamika sprzedaży i pozycja numer 1 w wyborach zakupowych Polaków, znalazła potwierdzenie tylko w wynikach kolejnych konkursów i rankingów, ale także w badaniach rynkowych, według których mleko Wypasione, w tym również mleko smakowe, jest marką numer 1, liderem w kategorii mleka w Polsce (źródło: Nielsen, styczeń – grudzień 2023). 

– Cieszy nas wysoki popyt na mleko z Mlekovity. Jest to wielki sukces i efekt satysfakcji konsumentów oraz ich uznania dla najwyższej jakości naszych produktów, które są nie tylko smaczne, ale i bogate w składniki odżywcze – podkreślił Dariusz Sapiński.

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania