Mleko zagęszczone: Często gęsto?

Aleksandra Karpińska
Forum Mleczarskie Handel 4/2015 (71)

Ciekawy produkt

Duże, wygodne otwarcie kartonika typu Tetra Prisma dla gramatury 350 g i dobrze leżący w dłoni kartonik typu slim dla produktu 200 g. To główne zewnętrzne zalety mleka zagęszczonego z magnezem light. Takie produkty doceniają osoby pijące kawę i dbające o poziom magnezu w diecie.

Producent: Grupa Mlekovita.

Ręka na pulsie

Opakowanie jest również dużą zaletą produktów oferowanych przez Grupę Mlekovita. Warto zwrócić uwagę na wyróżniające się wielkością zakrętki użyte przez firmę – są one opisane na opakowaniu hasłem „duże wygodne otwarcie”, które ma przekonać osobę kupującą o użyteczności towaru, a ostatecznie pozytywnie wpłynąć na decyzję zakupową. Grupa Mlekovita trzyma rękę na pulsie nie tylko w zakresie tego, co na zewnątrz, ale również w kwestii zawartości. W portfolio oprócz Mleka zagęszczonego UHT Wypasione, znajduje się także Mleko zagęszczone częściowo odtłuszczone z magnezem UHT Wypasione, o różnych gabarytach, które na opakowaniu ma dodane słowo „light”. Taką adnotację ma również taki sam produkt, ale bez dodatku magnezu.

Mlekpol (SM) promuje z kolei swoje mleko zagęszczone pod marką Łaciate. Produkowane Mleko Łaciate zagęszczone niesłodzone zostało określone przez spółdzielnię na stronie internetowej jako „przykład połączenia zalet: smaku oraz ekonomii – opakowanie mleka zagęszczonego wystarcza na wiele razy, wszędzie tam, gdzie niezbędny jest dodatek mleka.

Zasługą spółdzielni Gostyń (SM) było nowatorskie zastosowanie zamknięcia typu dream cap na kartoniku Tetra Pak dla mleka zagęszczonego oraz wdrożenie go na rynek, które spółdzielnia dokonała jako pierwsza w segmencie mleczarskim.

Strona 2 z 2