1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Mlekpol (SM) partnerem projektu EIT Food Consumer Engagement Labs

Źródło: Mlekpol (SM)
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)

Często odczuwasz skutki stresu? Zmagasz się z dodatkowymi kilogramami? Chciałbyś odżywiać się zdrowiej i masz pomysł na produkt, który mógłby ci w tym pomóc? Zgłoś się do projektu EIT Food Consumer Engagement Labs i dołącz do kreatywnego zespołu naukowców z Polskiej Akademii Nauk oraz specjalistów z firmy Mlekpol (SM). Może to właśnie Ty wygrasz, a produkt Twojego pomysłu już wkrótce pojawi się na sklepowych półkach?

Consumer Engagement Labs to pięciotygodniowy proces kreatywny, którego celem jest opracowanie innowacyjnego produktu spożywczego. Aby zgłosić się do projektu, należy wypełnić ankietę rekrutacyjną i spełnić określone warunki.

Inicjatywa ta jest skierowana do osób niezwiązanych z branżą spożywczą, urodzonych między 1982 a 1994 rokiem, mieszkających na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.

Przedsięwzięcie jest realizowane przez Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie w ramach projektu „RIS Consumer Engagement Labs” Europejskiej Wspólnoty Wiedzy i Innowacji w obszarze żywności – EIT Food. Partnerem projektu jest mleczarnia Mlekpol (SM).

– W Mlekpolu stawiamy sobie za cel dostarczanie na rynek wyłącznie takich wyrobów mleczarskich, które uwzględniają preferencje i oczekiwania różnych grup osób i wspierają jednocześnie zdrowy styl życia. Cieszymy się więc, że jako partner wspomnianego projektu możemy zaprosić do niego także naszych konsumentów! Mamy nadzieję, że ta współpraca zaowocuje lepszym zrozumieniem ich potrzeb i opracowaniem produktu, który na nie odpowie – powiedziała Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu Mlekpol (SM).

EIT Food RIS Consumer Engagement Labs to europejska inicjatywa współtworzenia żywności, do której zapraszane są instytucje naukowe, producenci artykułów spożywczych i sami konsumenci. Efektem działań w latach 2019–2023 było zaprojektowanie, opracowanie i wprowadzenie na rynek 30 innowacyjnych produktów, nad którymi pracowało 106 paneli konsumenckich z 19 europejskich krajów.

Rekrutacja trwa do 10 maja 2024 roku. Więcej informacji na temat warunków udziału w projekcie można znaleźć na stronie: https://pan.olsztyn.pl/2024/04/poszukiwani-uczestnicy-warsztatow-eit-food-ris-consumer-engagement-labs/

Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z udostępnioną na stronie internetowej informacją na temat przetwarzania danych osobowych przez Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie http://pan.olsztyn.pl/instytut/informacje-ogolne/rodo/

 

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania