1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Dziś istotne jest podejmować decyzje pomagające przejść przez kryzys

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– Branża mleczarska dobitnie odczuwa skutki zaistniałej sytuacji – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Wojna w Ukrainie, rosnące ceny gazu i energii elektrycznej, coraz wyższe stopy procentowe NBP oraz potencjalna kolejna fala pandemii COVID-19 – wszystkie te wydarzenia sprawiają, że przetwórcy mleka zmuszeni zostają do przesunięcia rosnących kosztów surowców mleczarskich oraz pozostałych kosztów związanych z produkcją, wynagrodzeniami czy kwestiami logistycznymi, na klientów i konsumentów. W obecnych trudnych czasach niezwykle istotna jest zdolność do podejmowania decyzji, które pomagają przejść przez odradzający się kryzys. 

– Naszym ostatnim osiągnięciem są nowe serki wiejskie Almette, których sprzedaż właśnie wystartowała. Serek wiejski to dla wielu niezbędny element śniadania lub sprawdzone, szybkie, pożywne i wygodne rozwiązanie na drugie śniadanie, przekąskę w ciągu dnia, a nawet kolację. Jesteśmy przekonani, że zaproponowane przez nas i niespotykane do tej pory na rynku warianty smakowe, zaspokoją wymagania największych smakoszy – dodał PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. 

– Linia obejmuje trzy warianty: serek wiejski z delikatnym serem ricotta, serek wiejski z twarożkiem kremowym oraz serek wiejski z naturalnym skyrem to przepis na przyjemność smaku, jakiej w tej kategorii produktów jeszcze nie było. Almette na nowo definiuje ten produkt, wprowadzając na rynek aż trzy rodzaje serka wiejskiego, zapewniające niespotykane do tej pory i zupełnie odmienne doznania smakowe. Ich dodatkowym wyróżnikiem są trzy różne konsystencje – wersja z delikatną ricottą jest najmniej gęsta z trzech wariantów, serek ze skyrem cechuje gęstość średnia, a ten z twarożkiem kremowym najbardziej gęsty i kremowy. Stopień gęstości oznaczony jest za pomocą skali na wieczku serka. Pomysł wprowadzenia skali gęstości widocznej na wieczku – od 1 do 3, gdzie 3 oznacza serek najbardziej gęsty – w naszych badaniach konsumenckich został bardzo wysoko oceniony przez konsumentów. Nowoczesny design opakowania z finezyjną falką podkreśla przyjemność jedzenia, a odmienna kolorystyka ułatwia zapamiętanie preferowanego wariantu – scharakteryzował nowy produkt Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Warte przeczytania