1. Aktualności
  2. Polska
Polska

Mlekpol (SM) rozpoczął kampanię dla kategorii śmietan

Źródło: Forum Mleczarskie
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)

– Śmietana to tradycyjny produkt znany ze swojego wszechstronnego zastosowania i nieodłączny element przepisów kulinarnych – mówi Forum Mleczarskiemu Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM). – Doskonale sprawdza się podczas przygotowywania wielu potraw, takich jak zupy, sosy, sałatki, dipy do dań z grilla czy chłodniki. Konsumenci, kupując śmietanę, kierują się przede wszystkim tradycją oraz znanym i lubianym smakiem, dlatego sięgają po propozycje wytworzone naturalnie, na bazie surowca pozyskiwanego od polskich dostawców z prostym składem. Taka jest właśnie śmietana Łaciata dostępna w 3 wariantach tłuszczowych: 12%, 18% oraz 22%.

– Ze względu na duże zapotrzebowanie i zainteresowanie śmietanami, już w kwietniu rozpoczynamy całoroczne działania marketingowe, które mają na celu budowanie świadomości marki oraz popularyzowanie tej kategorii produktów. Celem kampanii realizowanej w przestrzeni digitalowej, social mediowej i poprzez spoty telewizyjne jest uświadomienie konsumentom, że Łaciata to prawdziwa śmietana: 100% naturalna, 100% gęsta, 100% kwaśna, 100% tradycyjna i 100% polska. Z tych 5 faktów narodziła się idea kreatywna: Łaciata to śmietana na 100%, więc jej wybór jest oczywisty i… prosty! – dodaje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu Mlekpol (SM)

Ostatnie wiadomości o firmie

Warte przeczytania