1. Aktualności
  2. Polska

Alpro Soya wygląda inaczej

Źródło: mediamikser.pl
Autor: Barbara Wiercińska

Alpro nieustannie dąży do polepszania i uatrakcyjniania zarówno swoich produktów, jak i komunikacji z klientami. Dlatego firma zdecydowała się na zmianę wyglądu swojego logo i opakowań produktów.
Odświeżony wizerunek Alpro jest wyrazisty i świeży a przez to atrakcyjny dla odbiorców w każdej grupie wiekowej. Podkreśla on witalność i zdrową energię jakiej dostarczają produkty Alpro® soya w codziennej diecie.

W styczniu br. jako pierwsze nowy wizerunek otrzymały desery Alpro® soya. W kolejnych miesiącach w odświeżonej szacie graficznej będą również dostępne napoje: Alpro® soya z dodatkiem wapnia, Alpro® soya Light, Alpro® soya bez cukru i soli, Alpro® soya napój waniliowy, Alpro® soya napój czekoladowy oraz Alpro® soya o smaku owoców leśnych.
− Wraz z wprowadzeniem nowych opakowań i logo Alpro planuje wzmocnić pozycję swojej marki na polskim rynku i w polskim handlu. - skomentowała Aneta Świderska, Brand Manager marki Alpro® soya. – Nasze odświeżone logo i opakowania zwiększą atrakcyjność produktów i ich widoczność na półkach sklepowych. Nowe opakowania dostarczają również wyczerpujących informacji o składzie produktu i możliwościach jego zastosowania. – dodała Świderska.
Kreację opakowań i logo przygotowała belgijska agencja Mona Lisa.