1. Komunikaty

Marka Łaciate partnerem tytularnym wyścigów Łaciate Mazury MTB

Źródło: Mlekpol (SM)
Autor: Janusz Górski
© mlekpol (sm)

Ta sama formuła, zmieniona nazwa – już w niedzielę 21 kwietnia w Iławie wystartował cykl wyścigów kolarskich Łaciate Mazury MTB, znanych do tej pory jako Milko Mazury MTB. To już 9. edycja tej renomowanej imprezy sportowej, organizowanej przez Stowarzyszenie Luz Grupa i sponsorowanej m.in. przez mleczarnię Mlekpol (SM).

Tegoroczny sezon obejmie 10 etapów rozgrywanych w najpiękniejszych zakątkach Mazur. Kolarze odwiedzą m.in. Iławę, Piecki, Olsztyn, Mrągowo, Mikołajki, Giżycko czy Ryn.

W pierwszym zmaganiu pod nazwą „Wyścig Pięciu Jezior”, uczestnicy mieli do wyboru aż siedem wyścigów, każdy na innym dystansie – Pro i Gravel Race (78,5 km), Expert (58,5 km), Hobby, E-Bike Race i Wielka Stówka (38,5 km).

Dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z kolarstwem górskim organizatorzy przygotowali natomiast trasę Fun, liczącą 15 km. Tradycyjnie nie zabraknie także propozycji dla najmłodszych entuzjastów jazdy na rowerze. Adepci szkółek kolarskich rywalizować będą w Łaciate Junior Race – Lidze Szkółek Kolarskich, a najmłodsi w ramach Cariboo Kids Race.

– Mazury MTB to cykl wyścigów kolarskich, który na stałe wpisał się już w kalendarz najważniejszych sportowych wydarzeń organizowanych w województwie warmińsko-mazurskim. Cieszymy się, że jako Mlekpol po raz kolejny możemy wspierać zarówno zawodników, jak i kibiców tych emocjonujących wyścigów. Podczas tegorocznej edycji będziemy mieli też przyjemność zaprezentować uczestnikom naszą nową linię produktów wysokobiałkowych Łaciaty Protein+. To jogurty pitne i kefir o podwyższonej zawartości białka, idealne do spożycia po wysiłku fizycznym. Mamy nadzieję, że dzięki swoim właściwościom funkcjonalnym i pysznemu smakowi, przypadną one do gustu wszystkim startującym w Łaciate Mazury MTB kolarzom – skomentowała Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu Mlekpol (SM).

„Wyścig Pięciu Jezior” organizowany jest przy współpracy z Urzędem Miasta Iławy oraz Iławskim Centrum Sportu Turystyki i Rekreacji. Sponsorem tytularnym cyklu jest marka Łaciate, należąca do mleczarni Mlekpol (SM)w Grajewie, zaś sponsorem strategicznym – m.in. Łaciate Junior.

Ostatnie wiadomości o firmie