1. Aktualności
  2. Polska

Capresi kusi smakiem

Źródło: Grupa Polmlek
Autor: Monika Czaplicka
© Grupa Polmlek

Ser to nie jest już tylko coś na kanapkę, coś co tylko zastępuje wędlinę, ser to nowa kategoria, smaki, samodzielne dania i potrawy. Wychodząc naprzeciw tym właśnie trendom Grupa Polmlek stworzyła Capresi Śmietankowy. Capresi wyróżnia się charakterystycznym smakiem i konsystencją jedyną w swoim rodzaju, która plasuje ten produkt gdzieś pomiędzy serem żółtym a serem topionym, tworząc nową kategorię serów – jednocześnie kusząc smakiem!

Capresi kusi smakiem – tak brzmi hasło ogólnopolskiej kampanii promującej ten wyjątkowy produkt. Celem kampanii jest promocja nowego produktu wraz z informacją o jego innowacyjnej formule. Capresi choć nie jest serem żółtym oferowany jest w okrągłych plastrach w wygodnych opakowaniach typu „otwórz-zamknij” – mówi koordynator kampanii Katarzyna Grabowska. Kampania startuje na początku lutego i potrwa do połowy marca. Największą część budżetu ulokowaliśmy w spotach telewizyjnych, jako jednym z najbardziej efektywnych mediów – mówi koordynator akcji. Dodatkowo w ramach kampanii planujemy plakaty, ulotki, degustacje oraz materiały POS w punktach sprzedaży detalicznej. Kampania ma na celu budowanie świadomości konsumenta oraz wpływanie na decyzje zakupowe, tak aby konsument idąc do sklepu miał ochotę kupić Capresi a nie jakiś ser.