Dr. Oetker Paula
Nowa reklama Pauli - deseru Dr. Oetkera.
W połowie stycznia b.r. ruszyła kampania reklamowa mlecznego deseru Paula Dr. Oetkera. Kampania prowadzona jest w TV, kinie i internecie. Odświeżony komunikat reklamowy składa się z dwóch części. Pierwsza 15 sekundowa część ma na celu informowanie o unikalnych łatach, które ma tylko Paula Dr. Oetkera oraz o wszystkich smakach deseru Paula. Druga część spotu reklamowego to komunikacja promocji z magnesami /teraz w każdym opakowaniu deseru Paula magnes gratis/. Dzieci mogą zebrać całą kolekcję 18 magnesów z Paulą i jej zabawnymi przyjaciółmi. Aktywności w Internecie również komunikują promocję z magnesami oraz mają na celu zwiększenie popularności strony deseru Paula Dr. Oetkera www.paula-paula.pl, na której dzieci mogą znaleźć mnóstwo gier, kolorowanek i wiele innych atrakcyjnych gadżetów i zabaw.
Za kreację spotu odpowiada agencja BBDO Düsseldorf. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Ze strony Dr. Oetker za kampanię odpowiada Justyna Siewierska, Senior Product manager.