1. Aktualności
  2. Polska

Hochland Polska: Rynek twarogów sernikowych w Polsce rozwija się dynamicznie. Pandemia nie miała nań wpływu

Źródło: Forum Mleczarskie Handel
Autor: Janusz Górski
© hochland polska

– To nic dziwnego, bo sernik pozostaje niekwestionowanym królem deserów – wyjaśnia Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. – Chłonność i potencjał tego rynku także rośnie w kontekście zainteresowania pieczeniem w domu. Ogólnie trend przygotowywania posiłków w domowym zaciszu jest coraz wyraźniejszy – Polacy ponownie odkrywają przyjemność płynącą z pieczenia i gotowania, a pieczenie i gotowanie z rodziną oraz wymiana przepisów kulinarnych stały się dla wielu codziennością i miłą formą spędzania wolnego czasu. Pandemia nie wpłynęła na handel twarogami sernikowymi.

– Dla konsumenta bardzo ważne jest zaufanie do marki, do jakości produktu, a naszym markom i produktom Polacy ufają. Stawiamy przede wszystkim na pyszny smak, ale pamiętamy o dodatkowych benefitach i wprowadzamy innowacje dotyczące produktów, składu i opakowań. Zachowujemy elastyczność w działaniu i zdolność do dynamicznego reagowania na zmiany sytuacji rynkowej. To pozwala nam patrzeć w przyszłość z optymizmem. Konsumenci poszukują twarogów sernikowych zarówno w wielkoformatowych placówkach handlowych, jak i w mniejszych sklepach osiedlowych, stąd punkty sprzedaży detalicznej powinny być zainteresowane zapewnieniem ciągłej dostępności tej grupy asortymentowej i regularnym uzupełnianiem ewentualnych braków.

– Ser twarogowy Hochland Cremette, dostępny w ofercie Hochland Professional, jest idealną bazą premium do ciast i deserów. Ma odpowiednią gładkość i homogenną konsystencję. Jego ogromną zaletą jest również termostabilność, dzięki czemu jest doskonały do pieczenia, gotowania, smażenia oraz chłodzenia i mrożenia – dodaje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Ostatnie wiadomości o firmie