Aktualności kraj Aktualności świat Komunikaty prasowe
Raporty Wywiady Galerie
więcej...
Kampanie Firmy Produkty
Podręcznik serowy ABC Nabiału Kontakt

Wywiady (wszytkich: 144, strona 7 z 10)

Szukaj:

Forum Mleczarskie Handel 4/2011 (47)
Alma Market: Cena wciąż ważna, ale..., dodano 2011-09-29

Wywiad z Ewą Badochą-Kowalską, kupcem w Alma Market, zwyciężczynią konkursu Top Kupiec 2011

W tej edycji zyskała Pani najwięcej maksymalnych ocen w takich kategoriach jak: umiejętność negocjowania, znajomość asortymentu, znajomość potrzeb klienta, otwartość i kultura osobista. Czy przeskoczenie z miejsca 2. na 1. to dla Pani duże zaskoczenie?
Uzyskanie przeze mnie w tym roku 1. miejsca jest dla mnie olbrzymim zaskoczeniem. W ogóle się tego nie spodziewałam.


Forum Mleczarskie Biznes 2/2011
Wild Polska: Zdrowie ma swoją cenę, dodano 2011-08-25

Wywiad z Piotrem Milczarkiewiczem, Key Account Manager-Dairy w Wild Polska

Wild to firma obecna niemal na całym świecie, która aktywnie działa w krajach o bardzo zróżnicowanej kulturze żywienia. Co sprawia, że mimo tych różnic udaje się Państwu zdobywać często dominującą pozycję?
Myślę, że w naszym przypadku ogromne znaczenie mają naturalne właściwości surowców używanych w naszej produkcji co jest naszą tradycją począwszy od lat 30. ubiegłego wieku. Okazuje się, że mimo powstania niezwykle zaawansowanych technologicznie dodatków do żywności, które ułatwiają produkcję i ulepszają produkt końcowy, to jakość naturalnego surowca pozostanie decydująca dla konsumenta i dla firmy Wild.


Forum Mleczarskie Biznes 2/2011
Interplastik: Opakowania to nasza specjalność, dodano 2011-08-04

Wywiad z Krzysztofem Strugarkiem, Dyrektorem Zarządzającym w Interplastik

Ostatnie miesiące to rewolucja technologiczna w parku maszynowym i ofercie firmy Interplastik dla przemysłu mleczarskiego.
Rzeczywiście, jeśli chodzi o park maszynowy, w ostatnim czasie zaszły duże zmiany. Spółka Interplastik dynamicznie się rozwija i ciągle inwestuje w nowoczesną technologię oraz know–how. Nasza nowa linia produkcyjna dla wiaderka W 0,6 została zaprojektowana wspólnie z ekspertami z Netstal, Ilsmemann i specjalistyczną szwajcarską narzędziownią. Firmy te są znane na całym świecie z najlepszych maszyn, robotów i wtryskarek, a my chcemy współpracować z liderami, aby samemu móc stać się równorzędnym partnerem dla firm z branży mleczarskiej. Interplastik aspiruje do zajęcia miejsca w ścisłej czołówce producentów opakowań z tworzyw sztucznych, na potwierdzenie mogę powiedzieć, że w najbliższych miesiącach planowane są kolejne inwestycje w park maszynowy i wypuszczenie nowych produktów. W tym celu nabyliśmy roboty firmy Wittmann i jesteśmy w trakcie zaawansowanych rozmów z innymi dostawcami maszyn.


Forum Mleczarskie Handel 3/2011 (46)
Wart-Milk (OSM): Świat oszalał na punkcie zdrowego żywienia, dodano 2011-07-28

Wywiad z Magdaleną Dzimińską, Dyrektorem Handlowym w mleczarni Wart-Milk (OSM) w Sieradzu

Rynek detaliczny, a ostatnio także rynek hurtowy bardzo wyraźnie zmieniają się. Jakie konsekwencje mają te zmiany dla producentów i klientów?
Oczywiście zauważamy pewne zmiany na rynku detalicznym i hurtowym, lecz pamiętajmy, że najważniejsza jest dobra współpraca pomiędzy tymi dwoma segmentami jak i producentem. Obecnie obserwujemy dużą konkurencję między producentami, którzy prześcigają się w pomysłach jak przyciągnąć klienta. Od ich inwencji twórczych zależy, czy się im to uda.


Forum Mleczarskie Handel 3/2011 (46)
Zatoka: Moda na fitness, dodano 2011-07-21

Wywiad z Patrycją Kamińską, Specjalistą ds. Handlu i Marketingu w sieci Zatoka, pełniącą obowiązki kupca

Od jak dawna pracuje Pani w handlu? Od jak dawna w sieci Zatoka?
Z handlem związana jestem od 10 lat, natomiast w sieci Zatoka pracuję od 2 lat.


Forum Mleczarskie Praktyka 1/2011 (04)
E.Leclerc: Liczy się ekspozycja, dodano 2011-06-30

Wywiad z: Ewą Noculak (zastępcą laureatki konkursu Top Sprzedawca 2011 Renaty Soremby), i Eweliną Parzyjagłą z E.Leclerc w Gliwicach, zdobywczyniami 3. miejsca w konkursie Top Sprzedawca 2010.

Jak to jest, kiedy dowiaduje się Pani, że wygrywa Pani w konkursie?
To ogromne zaskoczenie i radość, zadowolenie i mocniejsze bicie serca. Kiedyś zdarzało nam się wygrywać w zdrapki drobne kwoty, ale to wszystko.


Forum Mleczarskie Praktyka 1/2011 (04)
PSS Społem: Bez zachęty nie ma sprzedaży, dodano 2011-06-24

Wywiad z Ewą Herman, Małgorzatą Wyszyńską i Krystyną Malcharek z Delikatesów Skarbek (PSS Społem) w Katowicach, zdobywczyniami 1. miejsca w konkursie Top Sprzedawca 2010

Co czuły Panie, kiedy przeczytały o wygranej w konkursie wiedzy o serach i sposobach postępowania z serami w naszym magazynie?
Byłyśmy zaskoczone, ankietę wysyłałyśmy już tak dawno, że nawet żeśmy o niej już zapomniały. To była bardzo sympatyczna chwila, kiedy otrzymałyśmy e-mail z informacją, że zdobyłyśmy pierwsze miejsce. Nigdy wcześniej nie brałyśmy udziału w żadnym konkursie i nigdy niczego nie wygrałyśmy. Przypadek zrządził, że zdecydowałyśmy się wysłać ankietę.


Forum Mleczarskie Praktyka 1/2011 (04)
Piotr i Paweł: Klient ma swój ulubiony personel, dodano 2011-06-17

Wywiad z Izabelą Sworowską, reprezentantką zwycięskiego zespołu, reprezentującą sklep Piotr i Paweł w Lesznie. Wspomniany zespół zdobył drugie miejsce w konkursie Top Sprzedawca 2010.

Jak to jest, kiedy dowiaduje się Pani, że to Pani i koleżanki wygrały w konkursie?
Na pewno jest to ogromna satysfakcja, przecież po coś pracujemy. Kiedy widać wyniki tej pracy, jesteśmy szczęśliwi i zadowoleni. Kiedy przeczytałyśmy wyniki konkursu poczułyśmy się dowartościowane i docenione, że nasza wiedza nie idzie na marne. Dotąd nie brałyśmy udziału w żadnym konkursie.


Forum Mleczarskie Handel 2/2011 (45)
Robico (ZUH): Oferujemy koło ratunkowe, dodano 2011-06-09

Wywiad z Edytą Rapsiewicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu FZZPM w Polsce ZUH Robico

Robico było dotąd znane z Mleka Zimnego, kefirów i maślanek. Jesienią 2010 r. do sklepów trafiły produkty nowej marki Smukła Linia. Skąd pomysł na tę markę?
Inspiracją do wprowadzenia na polski rynek produktów funkcjonalnych była weryfikacja austriackiej półki z produktami mleczarskimi. Na tamtejszym rynku takie produkty funkcjonują co najmniej od 4 lat.
Biorąc pod uwagę modę na odchudzanie, która robi olbrzymią furorę na polskim rynku, produkty Robico Smukła Linia wpisują się w ten trend idealnie.


Forum Mleczarskie Handel 2/2011 (45)
Łowicz (OSM) Sieci otwarte na nowości, dodano 2011-06-03

Wywiad z Małgorzatą Wysocką, Dyrektor Handlu w Łowicz (OSM)

Jakie zmiany w handlu detalicznym i hurtowym w Polsce są Pani zdaniem najbardziej znaczące i brzemienne w skutkach na przyszłość?
Najbardziej znaczącymi i brzemiennymi w skutkach zmianami w handlu detalicznymi hurtowym jest szybko postępująca koncentracja rynku hurtowego w Polsce.


Forum Mleczarskie Handel 2/2011 (45)
Arla Foods: Nasz cel: silne relacje z handlem, dodano 2011-05-26

Rozmowa z Erikiem Foldenem, Prezesem Zarządu w Arla Foods Polska

Panie Prezesie, witamy w Polsce. Co dla Pana oznacza objęcie funkcji Prezesa Arla Foods w Polsce?
Przede wszystkim zakorzenienie się w nowym kraju zawsze zabiera trochę czasu. Trzeba załatwić formalne sprawy urzędowe, znaleźć mieszkanie, a co najważniejsze spędzić czas z rodziną, żeby mogła poczuć się bezpiecznie w nowym środowisku. Polska jest ciekawym krajem, który ma wiele do zaoferowania, również jeśli chodzi o spędzanie wolnego czasu. Zawsze byłem zainteresowany poznawaniem innych ludzi i tego jak wygląda codzienność w innych krajach.


Forum Mleczarskie Handel 2/2011 (45)
Bomi: Społeczeństwo chce być zdrowe, dodano 2011-05-19

Wywiad z Agnieszką Weder-Grygielewicz, kupcem w Bomi

Kiedy patrzy Pani na 2011 rok to czy obawia się Pani wzrostu cen u dostawców nabiału w związku ze zwyżkami cen na rynkach światowych? Jak obecnie kształtuje się sytuacja w kwestii presji dostawców na podwyżki?
W roku 2011 ceny nabiału wzrosły średnio o ok. 6%. Nawet ceny jaj, które w zeszłym roku spadały, w bieżącym odnotowały wzrosty. Wielu producentów podwyżki uzasadnia ogólną sytuacją geopolityczną, w szczególności w Afryce Północnej czy kataklizmami takimi jak tsunami. Ma to bezpośrednie przełożenie na ceny paliw i ropy, a co za tym idzie również na ceny żywności.


Forum Mleczarskie Handel 1/2011 (44)
Tesco: Naprawdę dobra kondycja kategorii, dodano 2011-03-31

Rozmowa z Jarosławem Jankowiczem, Category Buying Manager Dairy, Fresh Food w Tesco

Czym praca z nabiałem różni się od pracy z innymi grupami fresh food?
To, co już na pierwszy rzut oka widać w kategorii Nabiał to brak wyraźnej sezonowości na szczególne grupy asortymentowe, w odróżnieniu od pozostałych świeżych. Pomijam oczywiście okresy świąt i wzmożoną sprzedaż wszystkich podgrup nabiałowych z wyróżnieniem jaj, mleka i masła czy też sera.


Forum Mleczarskie Handel 1/2011 (44)
Makro: HoReCa rośnie szybciej, dodano 2011-03-25

Rozmowa z Agnieszką Karwowską, Menadżerką Kategorii Nabiał/Tłuszcze oraz Bartoszem Piotrowskim, Menadżerem Kategorii Produktów Pieczywo/Tłuszcze w Makro

Od jak dawna pracują Państwo na stanowisku kupca w Makro?
A. K. Na stanowisku Menadżera Kategorii Nabiał/Tłuszcze pracuję od 2007 roku, w lutym 2010 roku w wyniku podziału, oddałam opiekę nad tłuszczami mojemu koledze.
B. P. Na stanowisku Menadżera Kategorii Produktów Pieczywo/Tłuszcze pracuję od lutego 2010 roku.


Forum Mleczarskie Handel 6/2010 (43)
Chata Polska: Nie tylko innowacje, dodano 2011-02-18

Rozmowa z Moniką Podgórską, Kupcem w sieci Chata Polska

Chata Polska to 230 sklepów w zachodniej Polsce. To standardy i centralne zakupy. Jakie korzyści ma przystępujący do sieci nowy sklep, a jakie dostawca nabiału współpracujący z siecią tj. Chata Polska?
Sieć Chata Polska liczy obecnie 235 sklepów, a w swojej misji ma zapewnienie bezpieczeństwa i satysfakcji wszystkim uczestnikom sieci. Tak sklepom, jak i dostawcom. To podstawowa i uniwersalna korzyść. Inne to właśnie standardy działania, czyli ogólnie know-how, zaufanie do szyldu, centralne zakupy, centralne promocje, warunki handlowe. Dla sklepu to niezwykle cenne, wchodzi w pewną formułę działania, korzysta z efektów synergii i skali. Dla dostawcy podobnie, jego korzyści to zasięg geograficzny sieci, możliwość dotarcia ze swoim produktem do szerokiego grona klientów, możliwość elastycznego dostosowania oferty do potrzeb lokalnego rynku.


copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij