Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Wywiady (wszytkich: 136, strona 6 z 10)

Szukaj:

Forum Mleczarskie Handel 6/2011 (49)
Zott Polska: Najważniejsza jest potrzeba konsumenta, dodano 2012-02-24

Rozmowa z Romanem Kaszczukiem, Prezesem Zott Polska

Czy to był dobry rok dla firmy Zott w Polsce oraz dla całej Grupy Zott?
Rok 2011 był dla nas bardzo dobry, jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży. Udało nam się osiągnąć przyrosty w najważniejszych kategoriach i w tych markach, które są dla nas najistotniejsze: jogurtach i deserach. Poprawiliśmy naszą pozycję w Jogobelli i w Monte. Jogobella zwiększyła swoje udziały rynkowe o 1,5%, w segmencie jogurtów owocowych jest to obecnie 18%. Jogobella jest dzięki temu absolutnym liderem. W tym roku tę pozycję potwierdziliśmy i ugruntowaliśmy.


Forum Mleczarskie Handel 6/2011
Tradis: Potencjał jest duży, dodano 2012-02-10

Rozmowa z Urszulą Ciuraj, Dyrektorem Kategorii w Tradis Sp. z o.o.

Nabiał w ofercie firmy Tradis pełni kluczową rolę. Udział tej kategorii towarowej to około 20% całej sprzedaży, a ze względu na zmiany zachodzące na rynku hurtowym nabiału, potencjał wzrostu jest duży. Od kilku lat notujemy znaczące wzrosty sprzedaży. Dynamika 2009/2010 wyniosła +8%, zaś rok 2011 zamkniemy sprzedażą około 13% większą niż w 2010. Wzrost dynamiki widoczny jest szczególnie od kwietnia 2011, co daje bardzo optymistyczne prognozy na przyszłość.


Forum Mleczarskie Handel 5/2011 (48)
Mlekoma: Mlekoma wchodzi na półki, dodano 2012-01-05

Rozmowa z Sylwestrem Stefańczykiem, Dyrektorem Sprzedaży w Agrotrade Melkumian & Gąsior

Panie Dyrektorze proszę przybliżyć naszym Czytelnikom sylwetkę firmy.
Firma Agrotrade Melkumian & Gąsior powstała w 1993 roku. Właścicielami firmy są jej założyciele, Alan Allachwerdi Melkumian i Zbigniew Gąsior. Nasze przychody to 380 mln zł rocznie. W naszej mleczarni w Przasnyszu przerabiamy 350 tys. litrów mleka dziennie. Produkujemy mleko w proszku, serwatkę w proszku oraz śmietankę. Agrotrade Melkumian & Gąsior jest udziałowcem spółki zależnej Lacteco i posiada w niej pakiet kontrolny. Lacteco posiada zakład Przerobu Mieszanek Mlecznych w Brzezinach. Nasze produkty eksportujemy do wielu krajów, jesteśmy również znaczącym kooperantem firm tj.: Danone, Wedel, Nestle, Bel, Lactalis itd. Na rynku niemieckim jesteśmy udziałowcami mleczarni Uckermarker Milch GmbH, zlokalizowanej w Prenzlau, gdzie podjęliśmy decyzję o uruchomieniu produkcji serków twarożkowych Emilki oraz maseł Premium. Gotowy produkt powstaje w całości z polskiego mleka i śmietany. Fabryka posiada europejskie certyfikaty jakości.


Forum Mleczarskie Handel 5/2011 (48)
Euroser: Szybki wzrost marki, dodano 2011-12-30

Wywiad z Bogusławem Włodarczykiem, Współwłaścicielem firmy Euroser

Jak ocenia Pan rok 2010 pod względem obrotów handlowych?
Każdy rok ma swoją specyfikę i określony kontekst. Dla naszej firmy rok 2010 okazał się dobry, a wyniki sprzedaży – zrównoważone. Nie zanotowaliśmy ani drastycznych spadków, ani znaczących wzrostów sprzedaży w poszczególnych segmentach produktowych. Na uwagę zasługuje fakt, że delikatny wzrost dotyczył sprzedaży produktów najbardziej popularnych, np. sera Mozzarella oraz sera z niebieską pleśnią. Również produkty klasy Premium cieszyły się dużo większym zainteresowaniem klientów.


Forum Mleczarskie Handel 5/2011
Sierpc (OSM): Widzimy potencjał, dodano 2011-12-22

Wywiad z Grzegorzem Gańko, Prezesem w Sierpc (OSM)

Panie Prezesie, czy 2011 to dobry rok dla handlu serami w Polsce i w handlu z zagranicą?
Tak, ten rok jest dobry, to chyba najkrótsza odpowiedź, której mogę udzielić. Uzupełniając, sierpecka mleczarnia odnotowała w tym roku kolejny, wyraźny wzrost sprzedaży swoich sztandarowych wyrobów, jakimi są sery.
Wzrost sprzedaży odnotowaliśmy zarówno na rynku krajowym, jak również w eksporcie. Cieszymy się z akceptacji naszych wyrobów przez konsumentów. W tym roku, jak nigdy wcześniej, konsumenci domagając się naszych wyrobów w niektórych zakątkach kraju, doprowadzili do zmian w systemie dystrybucji.
Ewolucyjne zmiany naszej dystrybucji przebiegają według propozycji czekających na nasze produkty odbiorców.


Forum Mleczarskie Handel 5/2011
Mlekovita (GK): W tym roku 3 mld zł obrotów, dodano 2011-12-15

Rozmowa z Dariuszem Sapińskim, Prezesem Zarządu Grupy Kapitałowej Mlekovita

Jak by Pan ocenił 2010 rok w kontekście zmian w branży mleczarskiej w Polsce?
Na pewno idziemy do przodu. Branża mleczarska się rozwija, ponieważ poczyniła ogromny postęp w technologii produkcji i jakości wyrobów finalnych. Nie byłoby to możliwe bez postępu po stronie dostawców. Z drugiej strony Polska zyskuje coraz większe uznanie dla swoich produktów na Zachodzie. Nasze towary są coraz chętniej kupowane przez zagranicznych odbiorców. Niektóre kraje zazdroszczą nam tempa naszego rozwoju. Trudno im uwierzyć, że tak szybko spełniliśmy ich standardy, a w niektórych obszarach ich prześcignęliśmy. Tym mleczarniom i tylko tym, które dobrze spożytkowały upływający czas, żyje się łatwiej. Nasze doświadczenie, wiedza, zaczynają procentować. Ta branża jest wizytówką Polski.


Forum Mleczarskie Handel 5/2011
Groszek: Nabiał odporny na kryzys, dodano 2011-12-08

Rozmowa z Robertem Ochalem, Specjalistą ds. Handlowych w sieci Groszek

Jak Pan ocenia chłonność konsumenckiego rynku nabiałowego w 2011 roku?
– Od pewnego czasu obserwujemy dynamiczny rozwój rynku nabiałowego. W małych sklepach, w tym w sieci Groszek, nabiał jest jedną z głównych kategorii sprzedażowych. Rozwój ten jest nieustannie stymulowany i skutecznie podtrzymywany poprzez wprowadzanie nowych wariantów i odmian smakowych, coraz ciekawszych opakowań i podkategorii. Co zauważalne, w procesie budowania tej kategorii, czołową rolę odgrywają polscy producenci.


Forum Mleczarskie Handel 4/2011 (47)
Alma Market: Cena wciąż ważna, ale..., dodano 2011-09-29

Wywiad z Ewą Badochą-Kowalską, kupcem w Alma Market, zwyciężczynią konkursu Top Kupiec 2011

W tej edycji zyskała Pani najwięcej maksymalnych ocen w takich kategoriach jak: umiejętność negocjowania, znajomość asortymentu, znajomość potrzeb klienta, otwartość i kultura osobista. Czy przeskoczenie z miejsca 2. na 1. to dla Pani duże zaskoczenie?
Uzyskanie przeze mnie w tym roku 1. miejsca jest dla mnie olbrzymim zaskoczeniem. W ogóle się tego nie spodziewałam.


Forum Mleczarskie Biznes 2/2011
Wild Polska: Zdrowie ma swoją cenę, dodano 2011-08-25

Wywiad z Piotrem Milczarkiewiczem, Key Account Manager-Dairy w Wild Polska

Wild to firma obecna niemal na całym świecie, która aktywnie działa w krajach o bardzo zróżnicowanej kulturze żywienia. Co sprawia, że mimo tych różnic udaje się Państwu zdobywać często dominującą pozycję?
Myślę, że w naszym przypadku ogromne znaczenie mają naturalne właściwości surowców używanych w naszej produkcji co jest naszą tradycją począwszy od lat 30. ubiegłego wieku. Okazuje się, że mimo powstania niezwykle zaawansowanych technologicznie dodatków do żywności, które ułatwiają produkcję i ulepszają produkt końcowy, to jakość naturalnego surowca pozostanie decydująca dla konsumenta i dla firmy Wild.


Forum Mleczarskie Biznes 2/2011
Interplastik: Opakowania to nasza specjalność, dodano 2011-08-04

Wywiad z Krzysztofem Strugarkiem, Dyrektorem Zarządzającym w Interplastik

Ostatnie miesiące to rewolucja technologiczna w parku maszynowym i ofercie firmy Interplastik dla przemysłu mleczarskiego.
Rzeczywiście, jeśli chodzi o park maszynowy, w ostatnim czasie zaszły duże zmiany. Spółka Interplastik dynamicznie się rozwija i ciągle inwestuje w nowoczesną technologię oraz know–how. Nasza nowa linia produkcyjna dla wiaderka W 0,6 została zaprojektowana wspólnie z ekspertami z Netstal, Ilsmemann i specjalistyczną szwajcarską narzędziownią. Firmy te są znane na całym świecie z najlepszych maszyn, robotów i wtryskarek, a my chcemy współpracować z liderami, aby samemu móc stać się równorzędnym partnerem dla firm z branży mleczarskiej. Interplastik aspiruje do zajęcia miejsca w ścisłej czołówce producentów opakowań z tworzyw sztucznych, na potwierdzenie mogę powiedzieć, że w najbliższych miesiącach planowane są kolejne inwestycje w park maszynowy i wypuszczenie nowych produktów. W tym celu nabyliśmy roboty firmy Wittmann i jesteśmy w trakcie zaawansowanych rozmów z innymi dostawcami maszyn.


Forum Mleczarskie Handel 3/2011 (46)
Wart-Milk (OSM): Świat oszalał na punkcie zdrowego żywienia, dodano 2011-07-28

Wywiad z Magdaleną Dzimińską, Dyrektorem Handlowym w mleczarni Wart-Milk (OSM) w Sieradzu

Rynek detaliczny, a ostatnio także rynek hurtowy bardzo wyraźnie zmieniają się. Jakie konsekwencje mają te zmiany dla producentów i klientów?
Oczywiście zauważamy pewne zmiany na rynku detalicznym i hurtowym, lecz pamiętajmy, że najważniejsza jest dobra współpraca pomiędzy tymi dwoma segmentami jak i producentem. Obecnie obserwujemy dużą konkurencję między producentami, którzy prześcigają się w pomysłach jak przyciągnąć klienta. Od ich inwencji twórczych zależy, czy się im to uda.


Forum Mleczarskie Handel 3/2011 (46)
Zatoka: Moda na fitness, dodano 2011-07-21

Wywiad z Patrycją Kamińską, Specjalistą ds. Handlu i Marketingu w sieci Zatoka, pełniącą obowiązki kupca

Od jak dawna pracuje Pani w handlu? Od jak dawna w sieci Zatoka?
Z handlem związana jestem od 10 lat, natomiast w sieci Zatoka pracuję od 2 lat.


Forum Mleczarskie Praktyka 1/2011 (04)
E.Leclerc: Liczy się ekspozycja, dodano 2011-06-30

Wywiad z: Ewą Noculak (zastępcą laureatki konkursu Top Sprzedawca 2011 Renaty Soremby), i Eweliną Parzyjagłą z E.Leclerc w Gliwicach, zdobywczyniami 3. miejsca w konkursie Top Sprzedawca 2010.

Jak to jest, kiedy dowiaduje się Pani, że wygrywa Pani w konkursie?
To ogromne zaskoczenie i radość, zadowolenie i mocniejsze bicie serca. Kiedyś zdarzało nam się wygrywać w zdrapki drobne kwoty, ale to wszystko.


Forum Mleczarskie Praktyka 1/2011 (04)
PSS Społem: Bez zachęty nie ma sprzedaży, dodano 2011-06-24

Wywiad z Ewą Herman, Małgorzatą Wyszyńską i Krystyną Malcharek z Delikatesów Skarbek (PSS Społem) w Katowicach, zdobywczyniami 1. miejsca w konkursie Top Sprzedawca 2010

Co czuły Panie, kiedy przeczytały o wygranej w konkursie wiedzy o serach i sposobach postępowania z serami w naszym magazynie?
Byłyśmy zaskoczone, ankietę wysyłałyśmy już tak dawno, że nawet żeśmy o niej już zapomniały. To była bardzo sympatyczna chwila, kiedy otrzymałyśmy e-mail z informacją, że zdobyłyśmy pierwsze miejsce. Nigdy wcześniej nie brałyśmy udziału w żadnym konkursie i nigdy niczego nie wygrałyśmy. Przypadek zrządził, że zdecydowałyśmy się wysłać ankietę.


Forum Mleczarskie Praktyka 1/2011 (04)
Piotr i Paweł: Klient ma swój ulubiony personel, dodano 2011-06-17

Wywiad z Izabelą Sworowską, reprezentantką zwycięskiego zespołu, reprezentującą sklep Piotr i Paweł w Lesznie. Wspomniany zespół zdobył drugie miejsce w konkursie Top Sprzedawca 2010.

Jak to jest, kiedy dowiaduje się Pani, że to Pani i koleżanki wygrały w konkursie?
Na pewno jest to ogromna satysfakcja, przecież po coś pracujemy. Kiedy widać wyniki tej pracy, jesteśmy szczęśliwi i zadowoleni. Kiedy przeczytałyśmy wyniki konkursu poczułyśmy się dowartościowane i docenione, że nasza wiedza nie idzie na marne. Dotąd nie brałyśmy udziału w żadnym konkursie.


copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25