Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Wywiady (wszytkich: 140, strona 10 z 10)

Szukaj:

Forum Mleczarskie Handel 1/2009 (32)
Lactalis Polska: 75 lat firmy, dodano 2009-03-25

Wywiad z Piotrem Walczakiem, Prezesem Zarządu i Dyrektorem Generalnym w Lactalis Polska

Grupa Lactalis to jedna z największych firm mleczarskich na świecie oraz największy producent sera w Europie. Obroty firmy w roku 2008 przekroczyły 10 mld euro. Firma obecna jest w 155 krajach świata. Posiada 125 zakładów produkcyjnych, w których przetwarza ponad 9 mld litrów mleka. Lactalis zatrudnia 36 000 osób. Rozwój firmy opiera się na dwóch markach o zasięgu światowym: Président – marce serów i masła oraz Galbani – największej marce serów włoskich.
Lactalis posiada bardzo mocnà pozycję w wielu krajach naszego regionu, w tym w Czechach, na Ukrainie, w Chorwacji. W tym roku Grupa Lactalis świętuje 75-lecie powstania firmy.


Forum Mleczarskie Handel 6/2008 (31)
Pami: Twój zdrowy styl życia, dodano 2009-02-11

Wywiad z Maciejem Ciechanowskim, Prezesem Zarządu i Dyrektorem ds. Sprzedaży w Pami

Panie Prezesie, proszę przybliżyć naszym czytelnikom ideę i filozofię mlecznych produktów BIO.
Dlaczego BIO? Dlaczego produkty BIO są tak poszukiwane, czym różni się ich jakość od jakości innych produktów nabiałowych? Otóż proces produkcyjny rozpoczyna się już na farmie, gdzie muszą być zachowane istotne kryteria, zarówno odnośnie co do chowu zwierząt jak i ich żywienia. Dopiero dojna krowa z drugiego pokolenia, odżywiająca się na pastwisku pozbawionym nawozów sztucznych, pestycydów i modyfikowanych genetycznie organizmów jest nośnikiem czystego mleka BIO. W praktyce oznacza to, iż żadne konserwanty, żadne substancje, które mogą mieć pewien wpływ na współczesne dolegliwości, alergie i choroby cywilizacyjne nie są komponenta mizdrowego mleka BIO. Innymi słowy mleczny produkt BIO to nie tylko ekologiczne pastwisko i czysta natura, to przede wszystkim zestaw reguł i przepisów regulujących procesy produkcyjne, począwszy od skupu mleka z wytypowanych farm, które nie produkują lecz gospodarują, po daleko posuniętą kulturę chowu zwierząt.


Forum Mleczarskie Handel 5/2008 (30)
Marteks: Chcemy inspirować, dodano 2009-02-11

Wywiad z Martą Badochą, Prezes firmy Marteks

Pani Prezes, misja firmy Marteks mówi o sprzedaży specjalnie wyselekcjonowanych pod względem smakowych artykułów, których wytwarzanie bazuje na nowoczesnych technologiach produkcji, konfekcjonowania tych produktów na rynkach w kraju i za granicą. Czy łatwo jest sprzedawać starannie wyselekcjonowane produkty mleczarskie w Polsce?
Chciałabym przypomnieć, że nasza firma powstała w 2005 roku, kiedy na polskim rynku obecni już byli wielcy kreatorzy marek serów. Znaleźć się w takim towarzystwie na półce wymagało od naszej firmy czegoś wyjątkowego nie tylko pod względem asortymentu, ale także charakterystycznego, jeżeli chodzi o markę i jej logo. Nie było to proste – inspiracją do tworzenia marki Gazda były moje wyjazdy służbowe do sąsiednich krajów, tj. Słowacja, Czechy i Węgry. Tam też zwróciłam uwagę na produkty serowe, które są przedmiotem codziennego spożycia: parzenica, korbaczyki, ser zasmażany, serki twarogowe. Urok tych produktów, jakość oraz smak spowodowały, że nasza firma postanowiła przenieść tę kulturę na polskie stoły. Oczywiście nie było to łatwe, ale przy pomocy osób z dużym doświadczeniem branżowym, a zarazem z pasją tworzenia, udało się nam zainteresować marką Gazda najbardziej wymagającego konsumenta, takiego który poszukuje bardziej złożonego produktu. Charakterystyczne dla mar ki GAZDA jest to, że nie posiada lustrzanych dla siebie produktów. Sukcesem, który udało się nam osiągnąć tworząc tę markę jest to, że oprócz za interesowania ze strony bez pośredniego klienta udało się nam do trzeć do decydentów w handlu nowoczesnym.


Forum Mleczarskie Handel 5/2008 (30)
Wieluń (SDM): Uwolnić się od punktów odniesienia, dodano 2009-02-08

Wywiad z Bogdanem Woźniakiem, Zastępcą Prezesa Zarządu w Wieluń (SDM)

Jak Pan Prezes ocenia obecną sytuację na rynku mleczarskim w Polsce (postępująca konsolidacja vs. widmo upadłości nad małymi podmiotami)?
Sytuacja na rynku mleczarskim w Polsce z już i tak złożonej, stała się jeszcze bardziej skomplikowana, w związku z kryzysem sektora finansowego. Gdyby nawet – co trudne i nieuzasadnione – pominąć na chwilę ten wątek, to należałoby powiedzieć, że alternatywa, konsolidacja vs. upadłości firmy nie jest jedyną, a problem nie ma czarno-białego charakteru. Każda forma organizacyjno-prawna przedsiębiorstwa (spółka prawa handlowego, spółdzielnia itd.) jest źródłem szans, możliwości, ale i ograniczeń. Jak dowodzą liczne przykłady, zarówno spółdzielnia jak i spółka prawa handlowego może być prowadzona efektywnie, a z drugiej strony można realizować te struktury w sposób, który w żadnym porządku prawnym nie będzie skuteczny. Wiedzie to nas do prostej, zdawałoby się, konstatacji, że wszystko zależy od ludzi, ich wiedzy, umiejętności, jak również woli i determinacji w działaniu zawierającym zarówno bieżącą ocenę spraw, jak i innowacyjność dla przyszłości.


Forum Mleczarskie Biznes 3/2008 (03)
JohnsonDiversey: Trudne czasy sprzyjają odważnym, dodano 2009-02-08

Wywiad ze Zdzisławem Jęsiakiem, Customer Development Manager Dairy w JohnsonDiversey

Czystość to dopiero początek – mówi hasło firmy JohnsonDiversey. Od kiedy filozofia higieny i procesów z nią związanych reprezentowana przez JohnsonDiversey jest znana w Polsce?
W Polsce nasza firma, co prawda pod różnymi nazwami, działa od 1992 roku. Na początku była to firma Diversey, później (1996 rok) staliśmy się częścią koncernu Unilever i działaliśmy pod nazwą DiverseyLever , by w 2002 zmienić właściciela i nazwę na JohnsonDiversey. Ale filozofia działania firmy zawsze była i jest taka sama – być jak najbliżej klientów, słuchać klienta, rozumieć jego potrzeby, w sumie upraszczać mu życie.


copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2020
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25