1. Kampanie
  2. Spomlek (SM)

Spomlek (SM) wszystkich: 6

SERdeczna loteria Spomlek – podziel się z potrzebującymi

W połowie maja rusza niecodzienna loteria mleczarni Spomlek (SM). Wygrać w niej może zarówno konsument sera marki Serenada, Skarby Serowara, Sery z Radzynia Podlaskiego i wybrana przez niego fundacja. Ten wyjątkowy koncept jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy lubią wyzwania, nutkę rywalizacji i nagrody, jednocześnie czują potrzebę dzielenia się z potrzebującymi.

pokaż
„Przy produkcji tego Salami nie ucierpiał żaden osioł”

To hasło, widniejące na setkach billboardów będzie intrygowało tysiące osób w całej Polsce. Już w sierpniu Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych Serenada, wystartowała z projektem promującym tradycyjny ser żółty Salami ze znakiem „Jakość Tradycja”, a billboardy będą przedsmakiem rozpoczynającej się ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej.

pokaż
Bezpiecznie, pysznie i... kropka!

Rzeczywistość w ciągu ostatnich tygodni zmieniła nasze spojrzenie na życie i zweryfikowała codzienność. Dziś słowo bezpieczeństwo nabiera nowego znaczenia i bardziej niż kiedykolwiek czujemy jego potrzebę. Marka Serenada od lat stawia na jakość i bezpieczeństwo produktu, co przekazuje w swojej najnowszej kampanii reklamowej.
Ostatni miesiąc zmienił naszą codzienność, dotychczasowe nawyki, w tym również zakupowe. Kupujemy to, co konieczne, a zakupy chcemy zrobić szybko i bezpiecznie. Coraz częściej zakupy odbywają się w innych miejscach niż dotychczas. Konsumenci wybierają mniejsze sklepy, a producenci i dostawcy wychodzą naprzeciw tym nowym oczekiwaniom i wyzwaniom. Nie może im zabraknąć sera, jako produktu podstawowego do codziennych posiłków. Kluczowym zaś oczekiwaniem konsumentów jest świeżość, smak i bezpieczeństwo. Wartości, które dzisiaj nabrały jeszcze większego znaczenia. Mleczarnia Spomlek (SM), producent serów Serenada podkreśla te walory w swoim nowym spocie reklamowym. Sery Serenada od zawsze pakowane są w higienicznej i bezpiecznej atmosferze ochronnej.

pokaż
Spomlek (SM) startuje z nową kampanią wizerunkową

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii, a przede wszystkim spotu reklamowego Serenady, który obejrzało w serwisie YouTube ponad milion użytkowników, z początkiem września mleczarnia Spomlek (SM) postanowiła rozpocząć jesienną kampanię wizerunkową.
Działania w ramach kampanii będą prowadzone w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP 1 i TVP 2 oraz stacjach tematycznych, m.in. TVN 7, TV Puls, Eska TV, TVN Style, Polsat Café i Kuchnia+. Równolegle zostaną wykorzystane kanały internetowe, m.in. YouTube oraz platforma VOD.

pokaż
Pyszny Ser. I Kropka

– Uśmiechnięta rodzina, pies i ser Serenada w roli głównej – to bohaterowie najnowszego spotu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek (SM). Reklama nawiązuje do rodzinnego charakteru pierwszej polskiej marki serów żółtych Serenada, która we wrześniu otrzymała tytuł Rodzinnej Marki Roku 2018. To kampania, która doskonale pokazuje wartości bliskie Serenadzie – podkreśla Edward Bajko, Prezes mleczarni.

pokaż
Jak powstaje ser podpuszczkowy?

Mleczarnia Spomlek (SM) przedstawia w jaki sposób wytwarza się wysokojakościowy ser w nowoczesnym zakładzie mleczarskim. 

pokaż