1. Kampanie
  2. Bakoma

Bakoma wszystkich: 26

Strona 1 z 2
Loteria promocyjna dla marki Bakoma

Bakoma to tak naturalne wygrane! Bakoma przeprowadzi loterię promocyjną o ogólnopolskim zasięgu. – Chcemy jeszcze bardziej zwiększyć zainteresowanie konsumentów naszymi produktami i umocnić przywiązanie konsumentów do marki Bakoma. Mechanizm Instant Win. Kup dowolny produkt marki Bakoma, zgłoś się do loterii na stronie wygrajzbakoma.pl i wygraj. Nagrody natychmiastowe w postaci czeku Blik. Codziennie będzie do wygrania 20 x 100 PLN w postaci czek Blik. Wygrywaj co godzinę! Czas trwania loterii 15.05.2023-13.08.2023. – podaje Bakoma

pokaż
Twist

Bakoma przeprowadzała działania reklamowe pod hasłem „Tak lepiej”. Firma chciała w ten sposób podkreślić, że jej jogurty smakowe produkowane są wyłącznie na bazie zdrowego jogurtu i owoców. Hasło „Tak lepiej” miało podkreślać, że Twist to najlepsza i najzdrowsza opcja dla aktywnych, młodych konsumentów.

pokaż
Wysokoproteinowe Napoje MEN

Chcieć to móc - tym hasłem marka Bakoma Men zachęca tych, którzy trenują dla siebie i dla najbliższych. Siłę czerpią ze środka, z napoju mlecznego z proteinami.

pokaż
Bakoma dla mężczyzn

Konkretna porcja białka dla aktywnych mężczyzn. Bakoma MEN to jeden z niewielu produktów mleczarskich dedykowany do tej grupy docelowej.

pokaż
Bakuś Aksamitny

Równowaga w rozwoju pomaga - takie jest motto nowego spotu firmy Bakoma dla Bakusia Aksamitnego. Nowy produkt zawiera wit. D i wapń dla rozwoju kości oraz kwasy Omega (DHA) dla prawidłowego rozwoju mózgu.

pokaż
Bakoma_7_Zbóż

Nowy spot Bakomy zachęca do spróbowania jogurtów 7 Zbóż. Komunikat akcentuje unikalną kompozycję pełnych ziaren zbóż, pysznych owoców i jogurtu.

pokaż
Jogurt Gęsty

Sałatka wygląda zupełnie inaczej, kiedy użyje się jogurtu naturalnego gęstego. Bakoma pokazuje na czym polega różnica.

pokaż
Twist

Każdy może tańczyć Twista i każdy może pić jogurt Twist Bakomy. No, prawie każdy....

pokaż
Bakoma: Fruciaki

Kampania reklamowa Fruciaków wystartowała 13 lutego 2012 i przebiega pod hasłem „Fruciaki lecą na owoce”. Agencja reklamowa Hand Made i interaktywna Hand Made Flow rozpoczęły realizację kampanii reklamowej, wprowadzając na rynek nowy produkt Bakomy – Fruciaki do picia. Fruciaki, to sympatyczne stworki, które są bohaterami kampanii. Kampania skierowana jest do młodzieży, głodnej owocowych wrażeń. Fruciaki ujawniają przed nimi swoje szaleństwo na punkcie owoców, a wszędzie gdzie się pojawią, dzieje się coś niezwykłego.

pokaż
Satino 0,9%

Agencja Hand Made przygotowała spot telewizyjny wprowadzający na rynek nowy wariant deserów mlecznych Satino - Satino Lekkie. Kampania prowadzona jest w wiodących stacjach telewizyjnych od połowy lutego. Satino Lekkie to nowy wariant deserów Bakomy dostępny w dwóch smakach – czekoladowym i waniliowym. Jego atrybuty to 0,9% zawartości tłuszczu i 0% dodatku cukru.

pokaż
Twist oraz Twist 0%

Bakoma zaprezentowała nową reklamę swojego mlecznego jogurtu wprost do picia - Twist. W reklamie została przedstawiona również nowość - Twist 0%.

pokaż
Premium Frutica

Ruszyła kampania nowego jogurty firmy Bakoma - Premium Frutica. Premium Frutica to pierwszy na polskim rynku jogurt nie zawierający zupełnie białego cukru ani syntetycznych słodzików. Słodki smak Premium Frutica zawdzięcza wyłącznie naturalnym cukrom otrzymanym z owoców (jabłek i winogron) oraz dodatkowi kawałków owoców.

pokaż
Satino Panna Cotta

Reklama wprowadzająca na rynek Satino Panna Cotta firmy Bakoma. Nawiązuje do wcześniejszych reklam Satino, porównujących delikatność deserów Satino do miękkości satynowych materiałów. Hasło reklamowe to: "Satino, Chwila dla Zmysłów". Film zrealizowany przez agencję Hand Made.

pokaż
Polskie Smaki

Reklama jogurtów "Polskie Smaki" nawiązuje do wcześniejszej reklamy przedstawiającej rodzinę podczas zabawy w sadzie.Spot podkreśla, że składniki użyte do produkcji jogurtów pochodzą z Polski. Reklama komunikuje również promocyjną cenę produktu - 79 groszy.

pokaż
Bakoma Polskie Smaki

W poniedziałek 13.09.2010 rozpoczęła się telewizyjna kampania wprowadzająca na rynek nowy  wariant jogurtów Bakoma Polskie Smaki - Polskie Smaki z musem owocowy. Kampania przygotowana została przez agencję Hand Made.

pokaż
Bakoma Bakuś – serek przyszłych mistrzów

W poniedziałek 11.10.2010 rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca serki dla dzieci Bakoma Bakuś. Kampania przygotowana została przez agencję Hand Made.

 

pokaż
Bakoma 7 zbóż Men: Zadbaj o swojego mężczyznę

Ruszyła nowa kampania reklamowa jogurtu Bakoma 7 zbóż Men pod hasłem Zadbaj o swojego mężczyznę.

pokaż
Bakoma Twist i nagrody

Spot komunikujący letnią promocję Twista. Kupując jogurt Twist można wygrać samochód lub laptopa. Reklamie towarzyszy twistowa, radosna muzyka. Za kreację odpowiada Demo Effective Launching.

pokaż
Deser Satino

Deser Satino firmy Bakoma ma kojarzyć się ze zmysłowością, delikatnością prawdziwej satyny, miłością i dotykiem. Spot reklamowy Satino podkreśla te cechy produktu, a delikatność Satino porównuje do zmysłowego dotyku satynowej pościeli. W spocie para kochanków nawzajem karmi się deserem, a utwór L'amour, zespołu Rouge Rouge nadaje scenie prawdziwie intymny charakter. Kreacja agencji Hand Made.

pokaż
Bakuś

Reklama jogurtów pitnych dla dzieci marki Bakuś. Jogurty Bakuś, podane przez "czarującą" mamę lecą do dzieci na chmurkach. Spot reklamowy komunikuje pojawienie się na rynku jogutów Bakuś do picia.

pokaż
Strona 1 z 2