1. Kampanie
  2. BCDF, Kanada

BCDF, Kanada wszystkich: 4

Dinozaur

Kolejny spot z serii zabawnych animacji o ludziach pierwotnych promujący picie mleka. Hasło przewodnie kampanii fundacji BC Dairy Fundation (BCDF) to - pij mleko - przetrwają najzdrowsi. Tym razem człowiek pierwotny próbuje otworzyć butelkę napoju gazowanego o skałę, ale skała okazuje się być ogromnym dinozaurem.

pokaż
Epoka lodowcowa

Pij mleko, ponieważ przetrwa ten, kto jest fit  - to hasło przewodnie serii animacji promujących picie mleka w Kanadzie. Człowiek pierwotny próbuje jedynie zdobyć lód do swojego napoju,ale skutkuje to nastąpieniem epoki lodowcowej. Picie słodkich napojów prowadzi do zguby - nasz bohater zamarza. Kampanię wykupiła kanadyjska fundacja BC Dairy Foundation (BCDF).

pokaż
Drink milk! - przetrwają najzdrowsi

Pij mleko, ponieważ przetrwa ten, kto ma kondycję - to hasło przewodnie serii animacji promujących picie mleka w Kanadzie. Kiedy człowieka goni raptor, może się okazać, że picie napojów gazowanych było zgubne. Trzeba było pić mleko! Kampanię wykupiła kanadyjska fundacja BC Dairy Foundation (BCDF).

pokaż
Pij mleko - bo przetrwają najzdrowsi!

Pij mleko, ponieważ przetrwa ten, kto jest zdrowy - to hasło przewodnie serii animacji promujących picie mleka w Kanadzie. Okazuje się, że człowiek pierwotny porwany przez pterodaktyla powinien być szczuplejszy i bardziej w formie, a szczuplejszy i w formie byłby, gdyby pił mleko.Tymczasem picie napojów gazowanych prowadzi do jego zguby - ubranie nie wytrzymuje ciężaru, a nasz bohater spada na ziemię. Kampanię wykupiła kanadyjska fundacja BC Dairy Foundation (BCDF).

pokaż