1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Bakoma

Satino 0,9%

Agencja Hand Made przygotowała spot telewizyjny wprowadzający na rynek nowy wariant deserów mlecznych Satino - Satino Lekkie. Kampania prowadzona jest w wiodących stacjach telewizyjnych od połowy lutego. Satino Lekkie to nowy wariant deserów Bakomy dostępny w dwóch smakach – czekoladowym i waniliowym. Jego atrybuty to 0,9% zawartości tłuszczu i 0% dodatku cukru.

Nowe, lekkie Satino pojawiło się w dystrybucji w styczniu br. W połowie lutego rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa prowadzona w:

- TVP
- Polsat
- TVN
- TVN Mix
- Pakiet AT Media
- Pakiet Discovery
- Polsat Kobiety.

Na jej potrzeby agencja Hand Made przygotowała dwie wersje reklamy - 30 i 15 sekund. Spot wykorzystuje część ujęć z kampanii wizerunkowej Satino, a jego pointą jest 15-sekundowa animacja 3D, która w bezpośredni sposób komunikuje atrybuty nowego produktu. W obecnym spocie – kontynuując wątek z poprzednich kampanii Satino - wykorzystywana jest piosenka L'amour (Rouge Rouge).

 Spot został zrealizowany w Studio Orka. Media na potrzeby kampanii zakupił Macroscope OMD. Ze strony Bakomy za realizację kampanii odpowiada Wojciech Śniecinski (Brand Manager). W Hand Made projekt zrealizowała grupa projektowa: Agata Frankiewicz (koordynacja projektu) oraz Marcin Palarczyk i Agnieszka Trzeciak (kreacja).