1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Spomlek

Serenada Kroi się na Dobry Dzień

Agencja PZL o spotach Spomlek
 
Jakiś czas temu rozpoczęliśmy współpracę z mleczarnią spółdzielczą Spomlek z Radzynia Podlaskiego. Teraz możemy zdradzić szczegóły.
 
Projekt dotyczył stworzenia nowej na polskim rynku marki serów. Obejmował on wszystko począwszy od strategii, przez opakowania, a na komunikacji skończywszy.
 
Stworzyliśmy Serenadę - markę stanowiącą parasol dla najpopularniejszych serów Spomleku. Markę mającą budzić jednoznaczne, lekkie i przyjemne emocje. Nie chwalimy się jej jakością, ponieważ pod tym względem sery Spomleku mają już ugruntowaną pozycję na rynku.

Agencja PZL o spotach Spomlek
 
Jakiś czas temu rozpoczęliśmy współpracę z mleczarnią spółdzielczą Spomlek z Radzynia Podlaskiego. Teraz możemy zdradzić szczegóły.
 
Projekt dotyczył stworzenia nowej na polskim rynku marki serów. Obejmował on wszystko począwszy od strategii, przez opakowania, a na komunikacji skończywszy.
 
Stworzyliśmy Serenadę - markę stanowiącą parasol dla najpopularniejszych serów Spomleku. Markę mającą budzić jednoznaczne, lekkie i przyjemne emocje. Nie chwalimy się jej jakością, ponieważ pod tym względem sery Spomleku mają już ugruntowaną pozycję na rynku.
 
Zamiast tego chcemy aby była szczera i wesoła. Wyrażamy to zarówno w designie i w komunikacji. Jasne kolory oparte na żywych kontrastach oraz lekka, wesoła typografia stanowią nie tylko gwarant wyróżnialności marki i jednoznacznego powiązania z kategorią serów, ale i przyczynek do budowy pozytywnych z nią skojarzeń i przyjaznego odbioru.
 
Serenada trafiła na półki sklepów w całej Polsce niecałe dwa miesięce temu i mimo, że dopiero ruszyło odpowiednie wsparcie w mediach, pierwsze efekty zmiany już są widoczne. Zamówienia sklepów na „nową“ markę z miejsca wzrosły o kilkadziesiąt procent.