Bakoma Bakuś – serek przyszłych mistrzów
W poniedziałek 11.10.2010 rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca serki dla dzieci Bakoma – Bakuś. Kampania przygotowana została przez agencję Hand Made.
Założenia nowej komunikacji to przede wszystkim przesunięcie wieku grupy docelowej, uatrakcyjnienie bakusiowych postaci oraz kontynuacja idei „serek przyszłych mistrzów”, znanej z poprzedniej kampanii. Na potrzeby nowej strategii komunikacji agencja Hand Made przygotowała spot telewizyjny oraz założenia do nowego serwisu internetowego marki.
Nowy spot Bakusia to połączenie filmu fabularnego z animacją 3D. Animowane postacie Bakusiów występują w pełnej interakcji z występującymi w filmie dziećmi. Główna idea spotu to opowieść o różnorodnych marzeniach dziecięcych. Bakusie, występujące w roli reporterów, opowiadają historię trojga dzieci, które planują swoją przyszłość. Spot pointuje pytanie „Kim Ty chcesz być jak dorośniesz?” oraz odniesienie do nowej strony www.bakusie.pl.
Kampania prowadzone będzie w wiodących stacjach TV (TVP1 i TVP2, TVN, Polsat, TV4,TVN7 oraz kanałach tematycznych dla dzieci). Za produkcję spotów odpowiada Orka. Media na potrzeby kampanii zakupił Macroscope OMD.
Spot wyprodukowany został w studiu Orka, odpowiedzialnym również za animację 3D. Reżyserem jest Michał Gazda. Emisja spotu prowadzona będzie do końca października w kanałach dziecięcych i tematycznych (Cartoon Network, Boomerang, stacje tematyczne At media). Media na potrzeby kampanii zakupił Macrospoce OMD.