1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Bakoma

Bakoma Bakuś – serek przyszłych mistrzów

W poniedziałek 11.10.2010 rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca serki dla dzieci Bakoma Bakuś. Kampania przygotowana została przez agencję Hand Made.

 

Założenia nowej komunikacji to przede wszystkim przesunięcie wieku grupy docelowej, uatrakcyjnienie bakusiowych postaci oraz kontynuacja idei „serek przyszłych mistrzów”, znanej z poprzedniej kampanii. Na potrzeby nowej strategii komunikacji agencja Hand Made przygotowała spot telewizyjny oraz założenia do nowego serwisu internetowego marki.

 

Nowy spot Bakusia to połączenie filmu fabularnego z animacją 3D. Animowane postacie Bakusiów występują w pełnej interakcji z występującymi w filmie dziećmi. Główna idea spotu to opowieść o różnorodnych marzeniach dziecięcych. Bakusie, występujące w roli reporterów, opowiadają historię trojga dzieci, które planują swoją przyszłość. Spot pointuje pytanie „Kim Ty chcesz być jak dorośniesz?” oraz odniesienie do nowej strony www.bakusie.pl.

Kampania prowadzone będzie w wiodących stacjach TV (TVP1 i TVP2, TVN, Polsat, TV4,TVN7 oraz kanałach tematycznych dla dzieci). Za produkcję spotów odpowiada Orka. Media na potrzeby kampanii zakupił Macroscope OMD.

 

Spot wyprodukowany został w studiu Orka, odpowiedzialnym również za animację 3D. Reżyserem jest Michał Gazda. Emisja spotu prowadzona będzie do końca października w kanałach dziecięcych i tematycznych (Cartoon Network, Boomerang, stacje tematyczne At media). Media na potrzeby kampanii zakupił Macrospoce OMD.