1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Bakoma

Bakoma Polskie Smaki

W poniedziałek 13.09.2010 rozpoczęła się telewizyjna kampania wprowadzająca na rynek nowy  wariant jogurtów Bakoma Polskie Smaki - Polskie Smaki z musem owocowy. Kampania przygotowana została przez agencję Hand Made.

Spot reklamuje jogurty Bakoma - Polskie Smaki, czyli połączenie świeżych, soczystych, polskich owoców i naturalnego polskiego mleka. W spocie wymieniony jest również nowy produkt: pierwszy kremowy jogurt z warstwą musu owocowego. W spocie przedstawiona jest rodzina, która spędza czas w ogrodzie, a jednym z haseł reklamowanych produktów jest dla Ciebie i Twoich najbliższych.

Polskie Smaki z musem to pierwszy na rynku jogurt dwuwarstwowy z lekkim musem owocowym. Jest to nowa propozycja Bakomy, stanowiąca połączenie jogurtu i deseru. Polskie Smaki z Musem dostępne są w trzech wariantach smakowych:  brzoskwinia, wiśnia i truskawka.

Nowy jogurt Bakomy komunikowany będzie w telewizji. Na potrzeby kampanii przygotowane zostały spoty telewizyjne 30 sek i 15 sek. Spoty są połączeniem fabularnych ujęć wizerunkowych i animacji 3D prezentującej dwuwarstwowość produktu.

Kampania prowadzone będzie w wiodących stacjach TV (TVP1 i TVP2, TVN, Polsat, TV4,TVN7 oraz kanałach tematycznych). Za produkcję spotu odpowiada Orka. Media na potrzeby kampanii zakupił Macroscope OMD.