1. Know-How
  2. Wizerunkowe
  3. Comarch

Comarch reklamuje supermarkety przyszłości

W internecie ruszyła kampania reklamowa rozwiązania firmy Comarch automatyzującego zakupy w supermarketach. Akcję pod hasłem Supermarkety przyszłości przygotował dział marketingu Comarch i agencja Sointeractive.
Rozpoczęta właśnie internetowa kampania firmy Comarch reklamuje oferowaną przez nią technologię służącą do kompleksowej obsługi supermarketów, budowania relacji z klientami i prowadzenia programów lojalnościowych. Wykorzystywane w akcji filmiki pokazują, jak takie rozwiązania mogą zautomatyzować zakupy w supermarketach.

 

Kampania pod hasłem Supermarkety przyszłości obejmuje przede wszystkim serwisy społecznościowe takie jak Facebook, LinkedIn, i Twitter. Za kilka tygodni w ramach akcji zostanie udostępniony trzeci spot zawierający wyjaśnienie historii przedstawianej w dwóch obecnych filmikach.
 
Kreacją kampanii i produkcją wykorzystywanych w niej spotów zajęła się agencja interaktywna Sointeractive, a za planowanie i realizowanie działań odpowiada dział marketingu Comarch.
 
źródło: wirtualnemedia.pl