1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Danone

Prawdziwa Gratka Danone’a

Nowy, 30-sekundowy spot nawiązuje do wcześniejszej kampanii komunikującej ten produkt. Żadne dziecko nie oprze się tak pysznej owocowej przekąsce. W filmie widzimy chłopca, który – niczym zaprawiony w bojach żołnierz – skrada się do stołu z tacą wypełnioną cukierkami. Nie udaje mu się jednak przechytrzyć czujności mamy, która podsuwa mu w dłoń łyżeczkę. Chłopiec chętnie rezygnuje ze słodyczy na rzecz Gratki.
- Spot opiera się na oczywistej myśli, że dzieciaki bardzo lubią słodkości. Nasz pomysłowy mały bohater w sprytny i zabawny sposób próbuje zdobyć cukierki. Mama okazuje się jednak sprytniejsza i podsuwa mu pyszną przekąskę – mówi copywriter Natalia Karawajczyk.
Spot komunikuje też cenę Gratki (59 gr), nadrukowaną na wieczku opakowania.
Reklamę wyreżyserował Michał Gazda, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaCom.
Nowy, 30-sekundowy spot nawiązuje do wcześniejszej kampanii komunikującej ten produkt. Żadne dziecko nie oprze się tak pysznej owocowej przekąsce. W filmie widzimy chłopca, który – niczym zaprawiony w bojach żołnierz – skrada się do stołu z tacą wypełnioną cukierkami. Nie udaje mu się jednak przechytrzyć czujności mamy, która podsuwa mu w dłoń łyżeczkę. Chłopiec chętnie rezygnuje ze słodyczy na rzecz Gratki.
- Spot opiera się na oczywistej myśli, że dzieciaki bardzo lubią słodkości. Nasz pomysłowy mały bohater w sprytny i zabawny sposób próbuje zdobyć cukierki. Mama okazuje się jednak sprytniejsza i podsuwa mu pyszną przekąskę – mówi copywriter Natalia Karawajczyk.
Spot komunikuje też cenę Gratki (59 gr), nadrukowaną na wieczku opakowania.
Reklamę wyreżyserował Michał Gazda, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaCom.