Branża Mleczarska 100 Firm

Kampanie społeczne - światowe

Got milk? - Sąsiad (2007)

Dzieci nie chcą wypić mleka, które daje im mama. Mówią, że mleko jest dobre dla niemowlaków. Mama jednak upiera się,bo mleko pomaga budować silne kości. Wtedy chłopiec wskazuje na sąsiada, który powiedział mu, że nigdy nie pije mleka. Kiedy jednak sąsiad próbuje podnieść ciężką taczkę i urywa sobie przy tym ręce, dzieci duszkiem wypijają swoje mleko.

Kampania Got Milk przygotowana przez California Milk Processor Board (CMPB). W 1993 r. przetwórcy mleka z Kalifornii zgodzili się przekazać 3 centy od każdego galonu mleka na działalnia promujące konsumpcję mleka - marketing, reklamę i PR. W ten sposób powstało CMPB, które stworzyło i kreuje markę "got milk?

 



Wszystkie spoty
Wszystkie spoty CMPB, Kalifornia
Ostatnie 30 spotów
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij