Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Kampanie marketingowe

Pij mleko - bo przetrwają najzdrowsi! (2006)

Pij mleko, ponieważ przetrwa ten, kto jest zdrowy - to hasło przewodnie serii animacji promujących picie mleka w Kanadzie. Okazuje się, że człowiek pierwotny porwany przez pterodaktyla powinien być szczuplejszy i bardziej w formie, a szczuplejszy i w formie byłby, gdyby pił mleko.Tymczasem picie napojów gazowanych prowadzi do jego zguby - ubranie nie wytrzymuje ciężaru, a nasz bohater spada na ziemię. Kampanię wykupiła kanadyjska fundacja BC Dairy Foundation (BCDF).

 



Wszystkie spoty
Wszystkie spoty BCDF, Kanada
Ostatnie 30 spotów
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25