Branża Mleczarska 100 Firm

Kampanie marketingowe

TBWA z Müller Gracja (2010)

Koncern Müller Polska wprowadza do swojej oferty nową linię jogurtów o nazwie Gracja. Launch nowej linii jogurtów będzie intensywnie wspierany działaniami marketingowymi. Wkrótce rozpocznie się ogólnopolska kampania telewizyjna na antenach następujących stacji telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVP Info, stacje obsługiwane przez AtMedia (m.in. MTV, VH1, Kuchnia.tv, AXN, Canal+, BBC Entertainment itd.) , Polsat 2 oraz TVN 24 i TVN Style. Planowane są także liczne promocje konsumenckie, aktywności w miejscu sprzedaży, i szerokie działania z zakresu PR.
 
Spot reklamowy jest kontynuacją strategii komunikacji „Smak płynie z mleka” autorstwa TBWA. Müller Gracja to jogurt o wyjątkowo kremowej i delikatnej konsystencji oraz niezwykle owocowym smaku. Nowe jogurty dostępne są w pięciu smakach: truskawka, wiśnia, brzoskwinia-morela, jeżyna-malina oraz jabłko-kiwi. Produkt kierowany jest do szerokiej grupy odbiorców zarówno tych starszych jak i młodszych.
 
Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mediaedge:CIA, za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja TBWA.

Koncern Müller Polska wprowadza do swojej oferty nową linię jogurtów o nazwie Gracja. Launch nowej linii jogurtów będzie intensywnie wspierany działaniami marketingowymi. Wkrótce rozpocznie się ogólnopolska kampania telewizyjna na antenach następujących stacji telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVP Info, stacje obsługiwane przez AtMedia (m.in. MTV, VH1, Kuchnia.tv, AXN, Canal+, BBC Entertainment itd.) , Polsat 2 oraz TVN 24 i TVN Style. Planowane są także liczne promocje konsumenckie, aktywności w miejscu sprzedaży, i szerokie działania z zakresu PR.
 
Spot reklamowy jest kontynuacją strategii komunikacji „Smak płynie z mleka” autorstwa TBWA. Müller Gracja to jogurt o wyjątkowo kremowej i delikatnej konsystencji oraz niezwykle owocowym smaku. Nowe jogurty dostępne są w pięciu smakach: truskawka, wiśnia, brzoskwinia-morela, jeżyna-malina oraz jabłko-kiwi. Produkt kierowany jest do szerokiej grupy odbiorców zarówno tych starszych jak i młodszych.
 
Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mediaedge:CIA, za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja TBWA.



Wszystkie spoty
Wszystkie spoty Müller Dairy Polska
Ostatnie 30 spotów
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o. © 2008-2021
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel.: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25

Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij