1. Kampanie
  2. Sieci handlowych
  3. Intermarché

Nowa reklama telewizyjna sieci Intermarché

18 maja w największych kanałach telewizyjnych w Polsce rozpocznie się nowa kampania reklamowa supermarketów Intermarché. Reklama promować będzie produkty marek własnych sieci. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca czerwca 2010 r.
 
W trakcie kampanii ukażą się 30 sekundowe spoty wizerunkowe promujące produkty marek własnych Intermarché z certyfikatem jakości „Selection”. Wyemitowane zostaną również 15 sekundowe spoty reklamujące wybrane marki, wśród których znajdzie się Paturages (produkty z kategorii nabiał) i Labell (produkty z kategorii higiena).
Spoty reklamowe utrzymają dotychczasową konwencję łączącą animację z realną postacią Muszkietera. Nowością będzie obecność kolejnych postaci. W aktualnej wersji akcja rozgrywa się na dwóch, łączących się planach. Obserwujemy klientów Intermarché oczami Muszkietera, słuchając jednocześnie jego opowieści na temat ich potrzeb i przyzwyczajeń. Jednocześnie Muszkieter ilustruje i podkreśla swoje tezy, manipulując różnymi przedmiotami, które dzięki wykorzystaniu perspektywy, wchodzą w zabawną interakcję ze znajdującymi się na dalszym planie osobami. W roli Muszkietera, jak we wcześniejszych reklamach telewizyjnych, wystąpi aktor teatralny, Tomasz Borkowski – wyjaśnia Iwona Nowak, szef działu reklamy sieci Intermarché.
 
Kreacją spotów zajęła się Agencja Reklamowa Opus B. Według raportu SmileCheck 2009, opracowanego przez TNS OBOP na zlecenie miesięcznika „Press", agencja ta została uznana za „Najbardziej renomowaną marka w polskiej reklamie”. W ich dorobku Opus B są reklamy dla: Media Markt, Raiffeisen Bank Polska, Milko i wielu innych.
 
Reżyserem spotów jest Małgorzata Łupina, znana z reklam piwa „Lech” „Narodziny butelki”, Veroni Mineral, Timotei czy Delma. Nakręciła też kilkanaście filmów dokumentalnych (m.in. nagrodzony Złotym Lajkonikiem na festiwalu w Krakowie w 2002r. „Himilsbach – prawdy, bujdy, czarne dziury”), film fabularny, klipy i kilkanaście programów telewizyjnych (np. Misja Martyna, Superniania).
 
Produkcję spotów powierzono studiu Mojo Films. Funkcję szefa projektu dla sieci Intermarché pełnił Dominik Orpel, który przez ostatnich 8 lat pracował w Studio Odeon realizując reklamy dla takich klientów jak: Coca Cola, Raiffeisen Bank, Polpharma czy Nestle. Stroną kostiumograficzną zajęła się projektantka i stylistka Kasia Piątek. Postprodukcją zajęło się studio Futro Film.
 
Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiadał dom mediowy Starcom.
 
Spoty ukażą się w największych stacjach telewizyjnych w Polsce: TVP 1, TVP 2, TVP INFO, POLSAT, TVN
TVN7, TV4, TVN24, Polsat 2, At Media.