1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Ryki (SM)

„Aktywni na SERio!” w „Aktywnym lecie z TVP”

© ryki (sm)

Aktywność fizyczna i dobre odżywianie uznawane są za najważniejsze czynniki wpływające na dobrostan człowieka, dlatego Spółdzielnia Mleczarska Ryki od lat promuje aktywny styl życia uzupełniony zdrowym i smacznym żywieniem. Ryckie sery powstają bez konserwantów, a użyte mleko wyprodukowano bez stosowania GMO.

Mleczarnia Ryki (SM) rozpoczyna promocję swojej akcji „Aktywni na SERio!” z wykorzystaniem telewizji i internetu. Na bazie współpracy z aktualnie najpopularniejszą telewizją śniadaniową powstał sponsorowany przez Ryki (SM) cykl felietonów „Aktywne Lato z TVP”, w których osobowości telewizyjne prezentują swoje pasje sportowe, nie zapominając o zdrowym odżywianiu się serami z Ryk.

W kolejnych odcinkach, w niedzielne lipcowe poranki (4, 11, 18 i 25 lipca) zobaczymy: aktorów — Tomasza Oświecińskiego wraz z córką Mają i wspólnie dzieloną pasję do jazdy konnej; znanych kucharzy — braci Michała i Jakuba Budników wraz z rodzinami przemierzających na rowerach i w balonach urocze zakątki Lubelszczyzny; aktora serialu „Barwy Szczęścia” — Jaspera Sołtysiewicza aktywnie spędzającego czas nad wodą w kajakach i motorówkach, aktorkę Alżbetę Lenską — miłośniczkę jogi i biegania.

Lokowanie produktu i sponsoring programów w TVP będzie uzupełniony działaniami w internecie, gdzie będzie można zobaczyć animację–spot nawiązującą do aktywności i zdrowego żywienia. W kampanii promowane będą pozytywne wartości, ciekawość świata, nauka proekologicznych zachowań, a przez informacje z dziedziny sportu i garść porad z dziedziny żywienia i diety, zachęcać się będzie widzów do aktywnego i zdrowego stylu życia.

„Aktywni na SERio!” — w harmonii z naturą

W kampanii zaprezentowane będą sery o prostym składzie, do produkcji których wystarczą tylko 3 składniki: mleko, sól i kultury bakterii. Rycki Edam, Rycki Maasdam oraz Rycki Koneser są odpowiedzią na dzisiejsze potrzeby konsumentów, którzy poszukują produktów naturalnych o tradycyjnych recepturach. Kolejna prezentowana w kampanii linia produktów to tradycyjnie naturalne: Rycki Edam, Rycki Edam Light (stworzony specjalnie z myślą o aktywnych) i Rycki Maasdam.

W kampanii zostaną zaprezentowane wszystkie produkty w opakowaniach typu Flow Pack, bardziej przyjaznych środowisku — łatwiejszych do recyklingu. Warto wspomnieć, że przy produkcji tego typu opakowań zużywa się mniej energii oraz plastiku.

Kampania rozpoczyna się w dniu 27 czerwca i potrwa do końca lipca 2021 r.