1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Hochland Polska

Loteria Hochland z Jeepami Renegade

© hochland polska

Hochland startuje z ogólnopolską loterią. Do wygrania jest 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. W czasie trwania akcji, marka będzie dzielić się z uczestnikami także przepisami na pyszne dania z serami Hochland. Loteria rozpoczyna się 11 lutego i potrwa do 6 kwietnia.
Loteria na stałe wpisała się do kalendarza wydarzeń specjalnych organizowanych przez markę Hochland. Po sukcesie ubiegłorocznej zabawy, w której do wygrania były samochody, w tym roku uczestnicy także zawalczą o 5 wygodnych, rodzinnych i bogato wyposażonych aut Jeep Renegade, a także o codzienne nagrody pieniężne – 25 x 100 zł.
Dodatkowo w tegorocznej akcji Hochland dzieli się inspiracjami kulinarnymi. Uczestnicy będą zdobywać oryginalne przepisy na dania z serami Hochland. Okazji do ich wykorzystania nie zabraknie, bo w loterię włączone są wszystkie produkty - sery żółte, kremowe topione i kremowe twarogowe.

Co zrobić, by wziąć udział w loterii?

W czasie trwania akcji należy kupić dowolny ser Hochland z etykietą promocyjną i zarejestrować na stronie www.loteria-hochland.pl specjalny kod, który znajduje się na opakowaniu.
Sprzedaż promocyjna trwa już od 15.12.2019 r. Kody z opakowań będzie można zacząć rejestrować od 11 lutego – wtedy rusza oficjalna rejestracja loteryjna. Dodatkowo za każdy kod uczestnicy będą mogli otrzymać jeden z 20 wyjątkowych przepisów na dania z serkami Hochland. Więcej zarejestrowanych kodów to więcej kulinarnych inspiracji!
Przyjmowanie zgłoszeń potrwa do 6 kwietnia. Należy pamiętać o zachowaniu etykiety promocyjnej z kodem – jej okazanie będzie podstawą do odbioru wygranej. Losowanie nagród głównych odbędzie się 28.04.2020 r.


Ogólnopolska loteria – ogólnopolska promocja
Loteria będzie komunikowana za pomocą zintegrowanych działań 360°. Na początku lutego startuje ogólnopolska kampania telewizyjna, którą będzie wspierać także promocja w radio, digitalu oraz social mediach. Loteria Hochland będzie promowana w prasie handlowej, na materiałach POS oraz w ramach działań PR w mediach branżowych, ogólnoinformacyjnych i konsumenckich. Organizatorem loterii jest V&P. Za zakup mediów odpowiada agencja Value Media. Działania PR koordynuje Quality Public Relations.