Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Kampanie marketingowe

Łaciate dobrze, gdy czeka w domu (2019)

Mleczarnia Mlekpol (SM) w Grajewie rozpoczyna nową kampanię promującą mleko Łaciate. W przyszłym roku najbardziej rozpoznawane polskie mleko obchodzi jubileusz 25-lecia swojej obecności na rynku.
– Nowa kampania mleka Łaciatego to trzy historie, które będą przypominać o wartościach zawierających się w marce Łaciate takich jak naturalność, jakość i wyjątkowy smak. Pierwsza z historii, która pojawi się w mediach jesienią, przywołuje nasze najlepsze skojarzenia z domem, jaki pamiętamy także z dzieciństwa, z domem pachnącym mlekiem i poranną kawą. Łaciate w Polsce to synonim mleka i dla wielu konsumentów produkt pierwszego wyboru, co znajduje swoje odzwierciedlenie nie tylko w stale rosnących ilościach sprzedaży, ale także w regularnie przyznawanych nagrodach konsumenckich. W kolejnych odsłonach naszej kampanii promocyjnej podkreślimy, że już 25 lat minęło, odkąd Łaciate, jako pierwsza polska marka mleka pojawiła się w sklepach i na ekranach telewizorów – powiedziała Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Kampania promocyjna składać się będzie ze spotów reklamowych 15 i 30 sekundowych emitowanych w stacjach telewizyjnych TVP, TVN oraz Polsat. Dodatkowe działania wspierające kampanię telewizyjną Łaciatego będą prowadzone na stronie www.laciate.pl, facebooku i w popularnych serwisach internetowych takich, jak: Noizz Food, Interia, Blix oraz na bilbordach w całym kraju.
– Nie zapominamy również o mediach społecznościowych, w których realizować będziemy kampanię opartą o przepisy i możliwość wykorzystania Łaciatego do przygotowania smacznych i różnorodnych potraw. Dodatkowo w przyszłym, jubileuszowym roku planujemy wiele atrakcji i konkursów z nagrodami dla wszystkich fanów mleka Łaciatego – dodaje Dorota Grabowska.
Kampania mleka Łaciatego powstała we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa, odpowiedzialną za komunikację tej marki, a prowadzona będzie w telewizji, mediach społecznościowych oraz na nośnikach zewnętrznych.
Mleczarnia Mlekpol (SM)w Grajewie to od lat niekwestionowany lider rodzimego mleczarstwa oraz jeden z dwudziestu największych przetwórców mleka w Europie. Jako pierwszy podmiot skupowy w Polsce Mlekpol (SM) w tym roku przekroczyła granicę 1,8 mld litrów skupionego mleka rocznie wyłącznie z własnej bazy skupowej. To blisko 5 mln litrów mleka dziennie od 9 500 producentów. Produkty Mlekpolu powstają w 12 nowoczesnych i wysoko wyspecjalizowanych zakładach produkcyjnych w: Grajewie, Zambrowie, Mrągowie, Kolnie, Sejnach, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu, Gorzowie Wielkopolskim i Suwałkach.
Mlekpol (SM) w swojej ofercie posiada: mleko pasteryzowane i UHT, śmietany, śmietanki, napoje fermentowane, masło, twarogi, serki wiejskie i śmietankowe oraz sery żółte.
Flagowymi markami Mlekpolu są: Łaciate, Maślanka Mrągowska, Milko, Mazurski Smak, Mlekpol, Rolmlecz oraz Białe.



Wszystkie spoty
Wszystkie spoty Mlekpol (SM)
Ostatnie 30 spotów
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25