Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Kampanie marketingowe

Ten smak i jakość sprawdzają się zawsze (2019)

Startuje nowa kampania dla serów kremowych Hochland, która potrwa aż do października. Temat kampanii to kulinaria, które już od jakiegoś czasu towarzyszą tej kategorii.
Do udziału w reklamie zaproszona została ponownie Ania Guzik, która w ostatniej kampanii sprawdzała z czego są zrobione sery Hochland, podkreślała ich wyjątkową jakość i smak. W nowej odsłonie reklamy Ania Guzik odkrywa, że sery kremowe Hochland doskonale sprawdzają się do przygotowania wyjątkowych dań. Hasło tej kampanii, które łączy w sobie te dwie komunikacje to „ten smak i jakość sprawdzają się zawsze”. Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano filmy reklamowe, które podkreślają różnorodność okazji i dań do których można użyć serów kremowych Hochland. 

W ramach nowej kampanii spoty reklamowe w telewizji zostaną wyświetlone 16 tys., a około 30 mln Polaków zobaczy je 145 mln razy. Zaplanowano również kampanię video online – 9,9 mln wyświetleń i 2,2 mln unikalnych użytkowników, a także kampanię w social mediach (Facebook i Instagram) z dedykowanymi formatami, przepisami, współpracę z Influencerami – w sumie 23 mln wyświetleń. Dopełnieniem planu są banery, przenoszące do inspiracji kulinarnych na stronie www.hochland.pl – 15,8 mln wyświetleń, 3,9 mln użytkowników.

– Poza kampanią z Anią Guzik, mamy swojego ambasadora Damiana Kordasa, który jako autorytet kulinarny promuje kulinarne zastosowanie serów kremowych, przepisy na stronie, na opakowaniach, współpracujemy z influencefami i blogerami. Tym razem będziemy o serach kremowych Hochland mówić jeszcze więcej i jeszcze szerzej, a to za sprawą nowych dedykowanych spotów do telewizji i silnej kampanii digital – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.


Wszystkie spoty
Wszystkie spoty Hochland Polska
Ostatnie 30 spotów
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2019
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25