Serwis www.forummleczarskie.pl wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celu gromadzenia informacji, które pozwalają lepiej adaptować stronę do potrzeb i preferencji Czytelników oraz budować statystyki dotyczące oglądalności. Cookies można wyłączyć w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki internetowej. Brak takiej zmiany oznacza możliwość zapisu w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdą Państwo w Polityce prywatności. Zamknij

Kampanie marketingowe

Jogobella Fan Edition: Owoce Ogrodu (2018)

Poprzednia edycja konkursu Jogobella Fan Edition obejmująca jogurty pitne w butelce wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród konsumentów, a projekty wyłonione w konkursie trafiły na opakowania jogurtów.
We wrześniu firma Zott Polska wystartowła z kolejną edycją kampanii, która tym razem skierowana jest do fanów najbardziej popularnego formatu, czyli jogurtów w kubeczkach 150 g. 

 

Na stronie internetowej: http://www.fanedition.jogobella.pl/ konsumenci mogli zaprojektować wymarzone opakowanie dla jednego z czterech smaków z palety Owoce Ogrodu (truskawka-rabarbar, jeżyna-malina, wiśnia-czerwona porzeczka oraz truskawka-czarna porzeczka). Nagrody główne w konkursie to 4 x iPhone X, a zwycięzcy tygodnia otrzymali mocno truskawkowe pufy. Najciekawsze projekty mają szansę ukazać się w przyszłym roku na opakowaniach jogurtów.


Wszystkie spoty
Wszystkie spoty Zott Polska
Ostatnie 30 spotów
copyright
Nathusius Investments Sp. z o.o © 2008-2018
02-920 Warszawa
ul. Powsińska 23/6
tel: 22 642 43 12, fax: 22 642 36 25