1. Kampanie
  2. Marketingowe
  3. Zott Polska

Jogobella Fan Edition: Owoce Ogrodu

Poprzednia edycja konkursu Jogobella Fan Edition obejmująca jogurty pitne w butelce wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród konsumentów, a projekty wyłonione w konkursie trafiły na opakowania jogurtów.
We wrześniu firma Zott Polska wystartowła z kolejną edycją kampanii, która tym razem skierowana jest do fanów najbardziej popularnego formatu, czyli jogurtów w kubeczkach 150 g. 

 

Na stronie internetowej: http://www.fanedition.jogobella.pl/ konsumenci mogli zaprojektować wymarzone opakowanie dla jednego z czterech smaków z palety Owoce Ogrodu (truskawka-rabarbar, jeżyna-malina, wiśnia-czerwona porzeczka oraz truskawka-czarna porzeczka). Nagrody główne w konkursie to 4 x iPhone X, a zwycięzcy tygodnia otrzymali mocno truskawkowe pufy. Najciekawsze projekty mają szansę ukazać się w przyszłym roku na opakowaniach jogurtów.